Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Projekt brasilien!

• Projekt brasilien!

Publicerad av virena på 19 juni, 2008 vid 23:52

Hej hopp!

Då var det dags för lite uppdatering om projektet i Brasilien som jag jobbar på att kunna genomföra under hösten när jag återvänder till Cumbuco. Gå in på http://www.wildkitelife.com/projekt.html för att läsa mer. Om ni inte orkar läsa hela texten, då det kan vara lite Gäääääääääsp, så står det längs ner hur ni kan hjälpa till om ni skulle vara intresserade.

Och snälla glöm inte det gamla lite tråkiga men sanna uttrycket många bäckar små…

Sen är jag mer än tacksam om det finns någon som har någon god idé om egentligen vad som helst som skulle kunna gynna projektet. Hör gäran av er här eller till virena@wildkitelife.com

glad midssommar får man väl säga:smile: /Virena

eddie svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • lucus

Medlem
    20 juni, 2008 vid 09:38

Fantastiskt initiativ! Läste hela texten om projekt Brasilien och den var inte alls tråkig, mer imponerande faktiskt, speciellt med tillverkning av pärlhalsbanden m.m.

Funderar på att åka till Combuco men man blir lite tveksam när man hör att det finns en del kriminalitet, drömmen vore att göra något åt det. Virena for President!

Glad midsommar Virena

• erika

Medlem
    20 juni, 2008 vid 19:52

grymmt virre!!!!!!!! fan va grymmt!!!!!! kollade hemsidan och det ar kanon valskrivet! onskar dig lycka till!!! hoppas jag kan hjalpa till i framtiden!! kram

• above_the_law

Medlem
    22 juni, 2008 vid 08:55

Stor cred till dig Virena!

Har haft liknande tankar när man varit på platser som Filippinerna, Indonesien och Afrika men aldrig gjort slag i saken.
    Vad jag tror är viktigt är att du registrerar någon form av organisation/bolag som du kan visa har någon form av extern och oberoende kontrollfunktion, så att sponsorer och donatorer säkert vet VAD pengarna/prylarna går till! Tråkigt att behöva lägga tid och kraft på sådan byråkrati MEN det är nog en viktig sak att tänka på för att lyckas. Vi som känner dig vet ju att det inte är nödvändigt men men…

Tycker annars att du bör satsa mycket på att försöka göra kostnadsfri PR genom att skriva artiklar om detta projekt med bra foton och ett grundmaterial av text (pressreleaser), så det blir lätt för media att gå vidare med det. Kontakta dom t ex genom tidiningarnas hemsidor där dom tar in ”Tips”. Kontakta även kite- & surfmedier t ex Mathieu och hans nya tidning! Där ifrån kanske du också kan få sponsorer och kontakter genom sponsorer/annonsörer i dessa medier?!

Hoppas kunna bidra på något sätt också så klart. Har just nu bara en sliten 12:a Waroo att bortskänka, men det är ju alltid något (och den modellen lär dom ju känna igen;-).

Köra i em? Verkar bli so, så det lutar väl åt Draget för min del. Kanske ska testa en spot som jag såg på Onsalahalvön när jag körde i Torkel senast… Sandstrand vid någon form av konferensanläggning som är helt öppen för allt från s-o.

Ha de gott! Snackes på stranden…
    /Nicco

• virena

Medlem
    22 juni, 2008 vid 23:21

Vicky, e det du som snackat med Mario i cumbuco. Bode du inte på hans posada när du blev rånad? Han kontaktade mig iaf och frågade om projektet, så vi går väl se om han kan hjälpa till med något. Om det inte var du vet jag inte hur han fått nys om det.

Tack ni andra för alla tips. Jag jobbar på för full just nu, så får vi hoppas på det bästa.

Fast just nu håller jag mest på och laddar för en grym dag i lejet imorn. Det ser ut att bli grymt. Borde nog hoppa i säng så man kan ut och köra tidigt.

God natt

• eddie

Medlem
    23 juni, 2008 vid 15:27
    Virena;476849 wrote:
    Vicky, e det du som snackat med Mario i cumbuco. Bode du inte på hans posada när du blev rånad? Han kontaktade mig iaf och frågade om projektet, så vi går väl se om han kan hjälpa till med något. Om det inte var du vet jag inte hur han fått nys om det.

Mario läser Steffo!

• virena

Medlem
    23 juni, 2008 vid 19:03

@Eddie 477008 wrote:

Mario läser Steffo!

Kan han svenska?

• eddie

Medlem
    23 juni, 2008 vid 22:35

Det vet jag inte… men det som skrivs här kan han på ett eller annat sätt läsa.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Projekt brasilien!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.