Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › prolimit cold water mitten
-
prolimit cold water mitten
Publicerad av podde på 6 oktober, 2005 vid 13:05Nån som testat dessa handskar? Vad tyckte ni isf? Dakine har väl slutat tillverkningen av sina motsvarande?
/Poddepodde svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Du har ingen länk till hur dom ser ut, jag har nämligen testat ett par prolimit hanskar som jag tyckte fungerade helt ok till windsurfing, men jag vet inte vad dom heter.
Dom jag testade var iaf ett par fingervantar som var slutna och som hade förböjda fingrar. -
Är det nån skillnad på Mitts och Mitten? Jag har Mitts och de är helt enkelt de enda handskar som funkar tycker jag. Detta har diskuterats flitigt tidigare här på konfen och jag tror de flesta håller med.
-
DaKines går fortfarande att få tag på. Beställde nyligen 2 par från http://www.bigwinds.com för 30$ styck. Frakten är 15$ med UPS. Tull och moms tillkommer troligen.
-
Har tyvärr ingen länk till handskarna. Har sett att de säljs på onwater.se men de har ingen bild. Nån som vet nån annan butik som säljer dem där bild finns? Hittade inte på prolimits hemsida heller.
/podde -
Det är det jag inte vet =)
Såg bara på onwaters hemsida att de sålde handskar som heter så. Tänkte bara om någon visste vilka det var och om de är bra..
Isf kan man ju slippa köpa handskar från andra sidan jordklotet.. =)/Podde
Logga in för att svara.