Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Prolimit Felix Pivec-sele

• Prolimit Felix Pivec-sele

Publicerad av sourra på 3 februari, 2007 vid 11:14

Hola!
    Är det någon som tipsa mig om en butik (på nätet eller kring varberg) där jag kan köpa en Prolimit Felix Pivec Signature-sele? Testade en sån för några veckor sedan och den satt som betong. Eller har någon andra tips på riktigt bra midjeselar?

zo0 svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • milkman

Medlem
    3 februari, 2007 vid 14:54

Jag tycker Headlowselen är bättre än Felixen (lite styvare, så den ger bättre stöd). Vi säljer dom

• sourra

Medlem
    3 februari, 2007 vid 15:37

@Milkman 363357 wrote:

Jag tycker Headlowselen är bättre än Felixen (lite styvare, så den ger bättre stöd). Vi säljer dom

I see, det låter ju intressant. Är den storleksmässigt som Felix? (Och heter han inte Hadlow, den där Aaron? :tongue: )

• milkman

Medlem
    3 februari, 2007 vid 20:46

ja just ja, Hadlow heter han nog, den där Aaron.
    Aa, samma som felix i storlek. Du kan lämpa av den hos Pär ifall den inte passar eller inte sitter som du vill. Men det kommer inte behövas. 🙂

• hbgkitare

Medlem
    8 februari, 2007 vid 08:16

Kan bara hålla med! Kör själv med Hadlow-selen och den är riktigt skön!

• zo0

Medlem
    8 februari, 2007 vid 15:11

någon som har en länk till nån sida där dom visar konstruktionen o allt sånt till felix selen?

• sourra

Medlem
    8 februari, 2007 vid 15:17

@zo0 364194 wrote:

någon som har en länk till nån sida där dom visar konstruktionen o allt sånt till felix selen?

Testa Prolimits hemsida

• zo0

Medlem
    8 februari, 2007 vid 15:19

yes sir

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA