Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Prova Pyron ?

• patrikol

Medlem
    4 mars, 2004 vid 18:35

Ja det är klart finns det någon beg. som passar så är det ju klart intressant. Tack för tipset! Jag mailar er. smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 mars, 2004 vid 19:45

Blir det inte knöligt med sockor? Eller har jag fel?
    /Andreas

• eddie

Medlem
    4 mars, 2004 vid 21:07

Svar till:

Håller med alldeles för dyr. Vet att Anna köpte en som verkade hur bra som helst i danmark skall fråga henne vad det var för sort. Den var mer human i priset typ 3000:- Pyron är ju minst 1500:- för dyr tycker jag. Skall passa på och fråga på vindsurfingforumet också är i kris behov av våtdräkt eller normalpris torrdräkt.

[/ QUOTE ]

Det du pratar om är en Musto-dräkt. Man skall komma ihåg att inom seglarvärlden så är Musto bland, om inte det bästa man kan köpa för pengar. Så visst är Pyron hype-ad. Men det hjälpte inte mig – för jag har en själv.
    (Dock seglar jag i Musto wink.gif

• kitelife

Medlem
    5 mars, 2004 vid 07:02

Alltså jag har provat i princip alla ”seglardräkterna” typ HH,Musto, Ravenspring, och nån barefoot dräkt men det är inte nån som håller måttet!!!! Pyron är hellt enkelt bättre passform och mer rörelsefrihet samt den håller fan nästan hellt tätt för mig ; )

//Pan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Prova Pyron ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.