Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Provat att köra en wakeboard med en naish 9,5 med 4 linor ???

• Provat att köra en wakeboard med en naish 9,5 med 4 linor ???

Publicerad av anonym-anvandare på 16 mars, 2001 vid 15:30

Är det någon som är lite bra på kite som har provat att köra med en vanlig wakeboard, jag fick aldrig riktigt tillfälle att prova min freemotion 143 cm ??
    Jag fick intrycket att man saknade en del kantgrepp, men det kan bero på att jag bara har kört med en riktig kite bräda 5 ggr innan.
    Hmmm sååå, duger wakeboard till att köra på.
    Aloha
    (den blå folkabussen)

anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 mars, 2001 vid 16:52

Men ryktesvis så fick du ganska bra grepp i musslorna? 🙂
    Den före detta blå pickupen…

• anonym-anvandare

Medlem
    20 mars, 2001 vid 17:22

HAHAHAHA 😛 Jovisst, det var grymmt.
    Att tralla runt på kryckor en hel vecka var ju terror.
    Det var ju det som delvis gjorde så att jag inte kunde köra wakeboarden för att jag inte kunde pressa in den cuttade fossingen i bindningen.
    Den blå folkabussen

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Provat att köra en wakeboard med en naish 9,5 med 4 linor ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.