Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pryde’s nya lyxlängare

• ola-h

Medlem
    15 september, 2006 vid 11:08

Lysande, NP introducerar en standard till för mastfotsinterface, visserligen med adapter till standard pin, men ändå. Precis vad jag har längtat efter, nu kan det ju bli lite mer djup i de klassiaka pin vs kopp-diskussionerna.

Skämt åsido, själva justeringsmekaniskan verkar skojig och även nederdelen med block och cleat ser väldesignad ut. Igen dock, den nya kopplingen mellan fot och förlängare ger mig starka Bill Gates/Windowsvibbar. Antagligen vill NP fasa ut pin bara för att North knäcks en sådan lysade ide på hur pin-systemet kan göras superhållbart (det är i alla fall min konspirationsteori).

• oscar

Medlem
    15 september, 2006 vid 11:58

Anslut er till VVP, våga vägra pryde 😀 Jag är ordförande i denna ideella förening med förnuvarande 1 medlem…..

• carrera

Medlem
    15 september, 2006 vid 14:40

Här har du en medlem till!! har nog inget i min ägo som är NP jo… just en X6 längare har jag ju hihi

• andreas-f

Medlem
    15 september, 2006 vid 18:34

Jag vill också vara med i klubben. Hade en gång ett sånt där runt mastfotsskydd men det blåste bort en kvart efter att jag köpt det, annars inte en enda Nisse P pryl.

Norths (och Chinooks) pinnemastfötter regerar. Mycket nöjd med min North iaf, kommer aldrig att byta till QR som det ser ut nu.

• s66

Medlem
    15 september, 2006 vid 19:17

Nej de klart…varför ska man köpa det bästa när man kan köpa annat skräp?

• kinetic

Medlem
    15 september, 2006 vid 19:28

Ser väl bra ut, synd bara att den är i ALU…Är det någon som vet om det går att få tag på justerbara förlängar-rör helt i kolfiber?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pryde’s nya lyxlängare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.