Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

• carrera

Medlem
    15 september, 2006 vid 06:07

Eller så tar man tjänstebilen till surfet 😉

• sinclair

Medlem
    15 september, 2006 vid 06:31

Jag har leasingbil och har gratis recond,

• hstrom

Medlem
    15 september, 2006 vid 09:27

Kör oxå tjänstebilen… Bara man kommer ihåg att vädra lite extra innan chefen ska åka med så brukar det vara lugnt…

• fastforward

Medlem
    15 september, 2006 vid 16:25

Ikea-kasse for life.

Sedan funderar jag på att komplettera med stolsklädsel från Biltema eller liknande. Kostar bara 250:- Någon som vet om klädseln är vattentät?

• rookie

Medlem
    15 september, 2006 vid 16:53

Använder fleecepläder från typ ÖB (10 kr st.). Släpper igenom lite fukt med skiten stannar på pläden.

• mr_johan

Medlem
    15 september, 2006 vid 18:36
    fastforward wrote:
    Ikea-kasse for life.

Sedan funderar jag på att komplettera med stolsklädsel från Biltema eller liknande. Kostar bara 250:- Någon som vet om klädseln är vattentät?

Dom är inte vattentäta, tyvärr.. men dom har ett annat äverdrag också till framsätena som verkar vattentätt men det verkar inte sitta så bra på stolen. är i behov av något sånt jag också.
    förra sommaren så hade surfersparadise ett neoprene overdrav från np men kan inte hitta det i webbshoppen. någon som vet om dom fortfarande säljer dom?

• fastforward

Medlem
    15 september, 2006 vid 20:59

Typiskt att biltema-överdragen inte var vattentäta då…

Jag testade NP-överdragen hos Skidsport i våras men jag fick dem inte att passa på mina säten tyvärr. Jag behöver nog separata tygbitar för nackstöden – de trycks ner annars.

Blir till att skaffa en v70-kombi som tjänstebil på nästa jobb så man slipper det här…

• fastforward

Medlem
    15 september, 2006 vid 21:05

Dessa då:
    http://www.micro.se/index.asp?jump=http%3A//www.micro.se/template/produkter.asp%3Fitemid%3D56549

PVC är väl någon plast som är vattentät? Typiskt att det inte var separata nackstöd bara.

Visserligen skulle man ju kunna använda biltema-klädsel och komplettera med någon sorts plastfolie under – då blir det vattentätt. Jag har ett par stora plastsjok kvar sedan vi köpte nya sängar… Kanske blir svettigt i baken iofs. 😀

• rasmus_w

Medlem
    15 september, 2006 vid 23:55

Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?

• fastforward

Medlem
    16 september, 2006 vid 07:31
    Rasmus_W wrote:
    Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
    Eller så kan man sno galonet nästa gång man åker polisbil 😉
  • mr_johan

Medlem
    16 september, 2006 vid 08:13
    fastforward wrote:
    Rasmus_W wrote:

Åker inte snutbil så ofta men kan inte du fixa till mig också? =P

• mr_johan

Medlem
    16 september, 2006 vid 08:18
  • jeppepeppe

Medlem
    16 september, 2006 vid 11:32
    Rasmus_W wrote:

Har kvar ett gammalt galonskydd från min fd polisbuss! Lite tveksam till att använda det, man vet ju aldrig vad/vilka som har suttit/spytt/blött där………

• fastforward

Medlem
    16 september, 2006 vid 12:22
    mr_johan wrote:
    fastforward wrote:
    Rasmus_W wrote:

Åker inte snutbil så ofta men kan inte du fixa till mig också? =P
    Visst, sponsrar du en karatefylla så är inte jag den som är den 😉

• rooster

Medlem
    16 september, 2006 vid 13:14

Hockeybag är perfekt. Får plats med allt i den, inkl mastförlängare. Körde med IKEA-påse innan men hockey-trunk är bättre. Köpte den på Team Sportia

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.