Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Prylar inne i bilen
-
Kör oxå tjänstebilen… Bara man kommer ihåg att vädra lite extra innan chefen ska åka med så brukar det vara lugnt…
-
Ikea-kasse for life.
Sedan funderar jag på att komplettera med stolsklädsel från Biltema eller liknande. Kostar bara 250:- Någon som vet om klädseln är vattentät?
-
Använder fleecepläder från typ ÖB (10 kr st.). Släpper igenom lite fukt med skiten stannar på pläden.
-
fastforward wrote:Ikea-kasse for life.
Sedan funderar jag på att komplettera med stolsklädsel från Biltema eller liknande. Kostar bara 250:- Någon som vet om klädseln är vattentät?
Dom är inte vattentäta, tyvärr.. men dom har ett annat äverdrag också till framsätena som verkar vattentätt men det verkar inte sitta så bra på stolen. är i behov av något sånt jag också.
förra sommaren så hade surfersparadise ett neoprene overdrav från np men kan inte hitta det i webbshoppen. någon som vet om dom fortfarande säljer dom? -
Typiskt att biltema-överdragen inte var vattentäta då…
Jag testade NP-överdragen hos Skidsport i våras men jag fick dem inte att passa på mina säten tyvärr. Jag behöver nog separata tygbitar för nackstöden – de trycks ner annars.
Blir till att skaffa en v70-kombi som tjänstebil på nästa jobb så man slipper det här…
-
Dessa då:
http://www.micro.se/index.asp?jump=http%3A//www.micro.se/template/produkter.asp%3Fitemid%3D56549PVC är väl någon plast som är vattentät? Typiskt att det inte var separata nackstöd bara.
Visserligen skulle man ju kunna använda biltema-klädsel och komplettera med någon sorts plastfolie under – då blir det vattentätt. Jag har ett par stora plastsjok kvar sedan vi köpte nya sängar… Kanske blir svettigt i baken iofs. 😀
-
Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
-
Rasmus_W wrote:Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
Eller så kan man sno galonet nästa gång man åker polisbil 😉 -
fastforward wrote:Rasmus_W wrote:Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
Eller så kan man sno galonet nästa gång man åker polisbil 😉Åker inte snutbil så ofta men kan inte du fixa till mig också? =P
-
-
Rasmus_W wrote:Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
Har kvar ett gammalt galonskydd från min fd polisbuss! Lite tveksam till att använda det, man vet ju aldrig vad/vilka som har suttit/spytt/blött där………
-
mr_johan wrote:fastforward wrote:Rasmus_W wrote:Kan man inte bara leta upp nån begagnad snutbil? Brukar inte de ha galonklätt baksäte?
Eller så kan man sno galonet nästa gång man åker polisbil 😉Åker inte snutbil så ofta men kan inte du fixa till mig också? =P
Visst, sponsrar du en karatefylla så är inte jag den som är den 😉 -
Hockeybag är perfekt. Får plats med allt i den, inkl mastförlängare. Körde med IKEA-påse innan men hockey-trunk är bättre. Köpte den på Team Sportia
Logga in för att svara.