Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

• argulander

Medlem
    16 september, 2006 vid 20:02

Skaffa släp löser alla dessa problem. Klas

• marty

Medlem
    17 september, 2006 vid 05:59

Är inte frågan ställd som ; prylar i bilen inklusive bräda och segel. Alla kör väl våtdräkten i bilen ? Har iallfall aldrig sett nån köra den på taket…

• jps

Medlem
    17 september, 2006 vid 06:52

Jo det var det jag ville ha tips om 🙂 Framförallt segel, mast och bräda.

Det kom några vettiga råd från fredrik och brutus + kanske någon till i början sedan har det mest handlat om påsar, karatefyllor och förhudar… Det kan ju också vara intressant i och för sig men har inte så mycket med ursprungsfrågan att göra 😉

Skulle kanske ha betonat ALLA prylar.

• blandsvamp

Medlem
    17 september, 2006 vid 14:21

Jag brukar köra med alla grejor i bilen, har aldrig haft problem med dålig lukt. Brukar lägga en handduk under bakkant på seglet och under bakkant på brädan så att vattnet hamnar där och inte i resten av bilen. Nu har jag visserligen inte åkte surf med någon bil över 20 000:- heller så.

• _frippe_

Medlem
    17 september, 2006 vid 19:10
    JPS wrote:
    Jo det var det jag ville ha tips om 🙂 Framförallt segel, mast och bräda.
    Jag kör med boardbag för brädan samt segel och master i en NP streamlined bag. Det funkar hur bra som helst i en bil där man kan fälla passagerarstolen i fram. Visst blir det lite gräs och sand i bilen men det är ju bara att dammsuga bort. Jag brukar lägga en filt över det nerfällda passagerarsätet för att skydda klädseln lite.
Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Prylar inne i bilen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.