Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing prylar till sydafrika

• steffo

Medlem
    14 december, 2000 vid 09:14

Nu har jag provat med KLM för att se om det gick bättre men icke, det finns ingen “surfboard deal” hos KLM till SA.
    Ok nu var det resebyrån som ringde och frågade, det går kanske bättre om man ringer själv. Du säger att du ringde direkt till godsmottagningen, dom struntar alltså i vad KLM har för regler?

/Steffo

• petter

Medlem
    14 december, 2000 vid 13:03

Flög just med KLM/Malaysian och ringde då direkt till dem på Arlanda och det
    gick utan problem att förboka plats för brädan. Tror inte de har någon spec.
    deal utan de har generellt att det kostar 200 alt. 110 US$ att ta med surfbräda.
    Jag bokade biljett först och ringde därefter bara och sa att jag skulle ha med
    mig bräda och därför vill boka plats för att vara säker på att den kommer med
    på planet.

När jag flög med KLM till Sydafrika bokade jag dock inte i förväg men då
    var de ordentligt griniga att jag inte hade gjort det. De fixade dock bokningen
    för hemresan på arlanda och sedan var det inga problem. Flyger du KLM så
    tycker jag du ska ringa direkt till dem och kolla. Det ska inte vara några
    problem att ta med sig bräda även om det kostar 200 US$, tror Lufthansa
    har ungefär samma regler.

• anonym-anvandare

Medlem
    15 december, 2000 vid 17:13

Brädan är en Quattro som har hållt för ett antal dubbellopar.Jason Polakovs brädor väger ner mot 4.5 kg, han hoppar ju bara en 15 meter högt. /Benke

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing prylar till sydafrika

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.