-
puerto rice gran canaria
hejsan jag ska till puerto rico gran canaria den 29 november, det står i info katalogen ett det är idealiskt för windsurfing men är det någon här som varit där lr nära?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › puerto rice gran canaria
hejsan jag ska till puerto rico gran canaria den 29 november, det står i info katalogen ett det är idealiskt för windsurfing men är det någon här som varit där lr nära?
Jag har aldrig hört att där skulle vara bra att windsurfa. Hyr en bil eller ta bussen till Bahia Feliz eller Pozo.
PuertoRico ligger ju söderut och det blåser oftast INGENTING där…
Däremot om du åker lite norrut så kan du ALLA gånger hitta vind!
Kan om du har tur blåsa i MasPalomas (Faro) där det kan bli riktigt bra!
Finns även en sandstrand i PlayaIngles där det kan blåsa lite på vintern!
Annars är det bara att åka ännu högre upp tex. AguilaPlaya/BahiaFeliz/JuanGrande/Pozo/Vargas/Arinaga…den som söker han finner!
Så tidigt på säsongen som 29:e november är det osäkert med vind på Gran Canaria. Den riktigt pålitliga passadvinden kommer oftast inte förrän i slutet av januari. Man får ha tur om man ska få bra surfing där så tidigt.
aja
jag har i varje fall fått kontakt med en fransman som hyr ut grejor i bahia feliz, skit schysst!!
hans hemsida är http://www.360grancanaria.com
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › puerto rice gran canaria
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.