Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Puerto Rico
-
Puerto Rico
Publicerad av hbgkitare på 13 oktober, 2005 vid 10:17Någon som har varit eller vet var man skall bo för bra kiting? 5 stycken som sticker den 28/1. Tänkte boka de 2 första nätterna hemifrån och sedan boka resten på plats!
larssa svarade 19 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Det e inte lönt. Ingen steffoian som varit i PR. Jag har redan försökt
-
Svar till:
Det e inte lönt. Ingen steffoian som varit i PR.
[/ QUOTE ] Däremot min syrra som sade att det är det jävligaste land hon varit i. Konstant rädd för att bli rånad (blev det 2 ggr) och lurad eller dödad. Och det bara i områden som man som svensk kan tycka borde vara säkra, typ polisen, tullen och flygplatsen. jag åker fan inte dit frivilligt efter hennes storys.
-
Sånt kan nog hända vart man än åker till liknande länder. Känner en tjej som var där för 2 år sedan som uppskattade landet och råkade inte ut för någonting! Ska man gå och vara rädd hela tiden kan man inte åka någonstans!
-
ja tror faen det e jävligt schysst där rånad blir man ju fan överallt. typ i malmö också om man e svensk..
-
jag tycker att det är jävligt jobbigt att vara på ställen där localsen e hotfulla.. man kna inte slappna av direkt då.. typ på sina ställen i indien och på fucckin lombok
-
Jag var på PR feb-mars 91. Bodde på shacks beach i Aguadilla (ramey base) Grymt ställe för vindsurf och surf. Undviker man San Juan så minskar rånrisken markant. Man kan flyga americanair direkt till aguadilla airport inrikes från miami. Sikta på NV-kusten och missa inte camuycaves.. pd
-
Svar till:
Svar till:
Det e inte lönt. Ingen steffoian som varit i PR.
[/ QUOTE ] Däremot min syrra som sade att det är det jävligaste land hon varit i. Konstant rädd för att bli rånad (blev det 2 ggr) och lurad eller dödad. Och det bara i områden som man som svensk kan tycka borde vara säkra, typ polisen, tullen och flygplatsen. jag åker fan inte dit frivilligt efter hennes storys.
[/ QUOTE ]
Får väl hoppas att hon hade en jä..la otur och att det generellt sett inte är så otrevligt. Annars får man väl ringa Rambo
Logga in för att svara.