Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Puerto Rico Beach House FOR SALE
-
Puerto Rico Beach House FOR SALE
Publicerad av dansson på 30 oktober, 2009 vid 16:05Någon som har 125000 usd över ??? :tongue::tongue::tongue:
http://prbeachhouse.blogspot.com/2009/04/papayo-la-parguera-puerto-rico-home-for.html
hbgkitare svarade 15 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Det var faaan itne dyrt.. Men ändå lååångt ifrån mina tillgångar
-
och jag, Carro och Larssa har varit där och kitat med bröderna Broneah. Deras morsa gjorde drinkar till oss medans vi njöt av det bästa kitestället i världen!
-
Hbgkitare;586008 wrote:och jag, Carro och Larssa har varit där och kitat med bröderna Broneah. Deras morsa gjorde drinkar till oss medans vi njöt av det bästa kitestället i världen!
ja just det och det är reunion nästa helg, pappa marcus! haru sagt till yenny och larssa??
-
Hbgkitare;586008 wrote:och jag, Carro och Larssa har varit där och kitat med bröderna Broneah. Deras morsa gjorde drinkar till oss medans vi njöt av det bästa kitestället i världen!
Aha!
Lite frågor då:
– Måste man ta båten för att komma till bra kitestränder? Hur lång båtfärd till guldställena bakom mangroveöarna?
– Hur långt är det till bra vågsurf?
– Hur många kan man bo där med bra komfort?
– Hur lång flygtid från Swedala ca?Bra med vind idag även om so, men det är väl inga problem för er Skauninga pågar:-)?! Får väl bli Olofsbo eller Ringse Gård…
Funderar ev på att vågsurfa Ystadtrakten imorgon tidigt (4 m vågor runt kl 9). Någon som ska ut då? -
above_the_law;586174 wrote:Aha!
Lite frågor då:
– Måste man ta båten för att komma till bra kitestränder? Hur lång båtfärd till guldställena bakom mangroveöarna?
– Hur långt är det till bra vågsurf?
– Hur många kan man bo där med bra komfort?
– Hur lång flygtid från Swedala ca?Bra med vind idag även om so, men det är väl inga problem för er Skauninga pågar:-)?! Får väl bli Olofsbo eller Ringse Gård…
Funderar ev på att vågsurfa Ystadtrakten imorgon tidigt (4 m vågor runt kl 9). Någon som ska ut då?Vi hyrde en långsam motorbåt och då tog det ca 5-10 min att ta sig ut. Väl där ute är det knädjupt vid mangroveöarna, perfekt att sätta ner brassestolen utan att bli våt om baken.
Logga in för att svara.