Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Puerto Rico Beach House FOR SALE

• davids

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 16:18

Det var faaan itne dyrt.. Men ändå lååångt ifrån mina tillgångar

• bennylundin

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 17:20

jag har köpt det! yess!!!

• skotten

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 17:25

sweet, when we all coming to crash at your place?

• dansson

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 18:15

Perfekt…bokar flyg nu…………:)

• hbgkitare

Medlem
    30 oktober, 2009 vid 18:40

och jag, Carro och Larssa har varit där och kitat med bröderna Broneah. Deras morsa gjorde drinkar till oss medans vi njöt av det bästa kitestället i världen!

• carroe

Medlem
    1 november, 2009 vid 02:27
    Hbgkitare;586008 wrote:
    och jag, Carro och Larssa har varit där och kitat med bröderna Broneah. Deras morsa gjorde drinkar till oss medans vi njöt av det bästa kitestället i världen!

ja just det och det är reunion nästa helg, pappa marcus! haru sagt till yenny och larssa??

• above_the_law

Medlem
    1 november, 2009 vid 07:36
    Hbgkitare;586008 wrote:

Aha!
    Lite frågor då:
    – Måste man ta båten för att komma till bra kitestränder? Hur lång båtfärd till guldställena bakom mangroveöarna?
    – Hur långt är det till bra vågsurf?
    – Hur många kan man bo där med bra komfort?
    – Hur lång flygtid från Swedala ca?

Bra med vind idag även om so, men det är väl inga problem för er Skauninga pågar:-)?! Får väl bli Olofsbo eller Ringse Gård…
    Funderar ev på att vågsurfa Ystadtrakten imorgon tidigt (4 m vågor runt kl 9). Någon som ska ut då?

• hbgkitare

Medlem
    1 november, 2009 vid 08:49
    above_the_law;586174 wrote:
    Aha!
    Lite frågor då:
    – Måste man ta båten för att komma till bra kitestränder? Hur lång båtfärd till guldställena bakom mangroveöarna?
    – Hur långt är det till bra vågsurf?
    – Hur många kan man bo där med bra komfort?
    – Hur lång flygtid från Swedala ca?

Bra med vind idag även om so, men det är väl inga problem för er Skauninga pågar:-)?! Får väl bli Olofsbo eller Ringse Gård…
    Funderar ev på att vågsurfa Ystadtrakten imorgon tidigt (4 m vågor runt kl 9). Någon som ska ut då?

Vi hyrde en långsam motorbåt och då tog det ca 5-10 min att ta sig ut. Väl där ute är det knädjupt vid mangroveöarna, perfekt att sätta ner brassestolen utan att bli våt om baken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Puerto Rico Beach House FOR SALE

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.