-
Pump kvarglömd i Apelviken
Hallu,
Tog med en pump som låg bland mina saker uppe vid parkeringen i Apelviken. Återfås genom fet belöning och beskrivning…
Grymt härlig em/kväll!
/alex
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pump kvarglömd i Apelviken
Hallu,
Tog med en pump som låg bland mina saker uppe vid parkeringen i Apelviken. Återfås genom fet belöning och beskrivning…
Grymt härlig em/kväll!
/alex
Gott, förmodligen min isåfall.. iof inte kollat om jag saknar den men såhär i efterhand så känner jag att jag inte gick o hämtade den när jag packade in sakerna.
Det va jag med den gula X3an som va konstant överriggad
Har nån till så det är ingen brådska dock.
Tjena!
Ok, har du kollat efter?? Tar med den nästa gång jag sticker till Vbg. Kan ju posta ditt nr i så fall.
/alex
Ja den är nog min, röd naish-pump skare vara.
070-3579145 om du är i varberg. Ska flytta tillbaka till gbg i sommar så om det dröjer så kan jag hämta den då.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Pump kvarglömd i Apelviken
You must be logged in to create new discussions.