Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Purple haze is in my brain
-
Purple haze is in my brain
Publicerad av sbjorne på 19 augusti, 2009 vid 21:37Riktigt go e den, den nya Crossbowen 🙂
Stabil som tidigare, tar GRYM höjd och det går att åka rejält fort med den….
Hoppen får man tajma något annorlunda, men lyftet å hängtajmen e ruggigt bra :tongue:
Excuse me while i kiss the sky….
kitelife svarade 15 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
hate the colour but I think the kite looks pretty nice.. I am only saying this because gonzo rides for them though.. why havent I seen him in ages on here?
-
Gøtt att høra Bjørne att den ær go. Saknar er dær hemma lite…
-
Fasiken Hasse, nu får du skärpa dig! Du börjar ju tillochmed använda Danska bokstäver:D
Här hemma börjar det ju nästan bli fullt på stranden…..
Du får la paddla över nån dag?Haze;568639 wrote:Gøtt att høra Bjørne att den ær go. Saknar er dær hemma lite… -
Bra fråga….. har inte alla drakar det nuförtiden?
Grymt stabilt tyg på wingtipsen i alla fall…Duken i övrigt verkar också rejälare än tidigare
_Sofia_;568582 wrote:har den low drag wing tips? de e fan lit najs! -
Jag är mest nyfiken på hur det funkar med o-shitlinan genom depowerlinan för det har väl den?
-
jag lever fortfarande skotten.
dags att fixa lite vodka snart och shota hela natten. -
Yann;568771 wrote:Jag är mest nyfiken på hur det funkar med o-shitlinan genom depowerlinan för det har väl den?
Jo det stämmer.
Jag har faktiskt inte provat den än… men test kommer snart… (kanske nästa vecka när jag e ledig) -
Tror den kommer passa bra in på stranden, det finns ju ingen lila där än…
Fullt ? Trodde alla badisar från göter o Sthlm dratt hemåt…Anders
-
Yann;568771 wrote:Jag är mest nyfiken på hur det funkar med o-shitlinan genom depowerlinan för det har väl den?
Jag har testa då det funkar likadant på Nomad. Klockrent är väl det ord som kan användas. Ser inget slit på den heller so far.
-
hoppas den är grymm! – för färgen är nog det värsta jag har sett NÅGONSIN – den slår naish 80tals design med hästlängder och t o m dom rosa drakarna som är i omlopp lite här och var :crazy:
-
Passar perfekt :laugh:
jo, det börjar tunna ut lite, men antalet locals ökar ju….
dig har jag inte sett så mycke i sommar?snoken;568867 wrote:Tror den kommer passa bra in på stranden, det finns ju ingen lila där än…
Fullt ? Trodde alla badisar från göter o Sthlm dratt hemåt…Anders
-
KiteLife;569046 wrote:hoppas den är grymm! – för färgen är nog det värsta jag har sett NÅGONSIN – den slår naish 80tals design med hästlängder och t o m dom rosa drakarna som är i omlopp lite här och var :crazy:
Finns ju i både svart, orange och vit för den som vill likna mängden…. orange kanske inte e så vanligt iofs….
och ja – den e grym 😀
-
KiteLife;569046 wrote:hoppas den är grymm! – för färgen är nog det värsta jag har sett NÅGONSIN – den slår naish 80tals design med hästlängder och t o m dom rosa drakarna som är i omlopp lite här och var :crazy:
Hehe, visst är det kul om en kite är snygg men det är ju hur den är att köra som spelar roll. Och ju fulare kite man har desto hårdare måste man köra för att se bra ut så det är ett sätt att pusha sig. Därmed inte sagt att den här var ful men jag kan tänka mig att den sticker ut för mycket för vissa.
Logga in för att svara.