Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pushloop innan 50!

• bjorn-daniels

Medlem
    27 augusti, 2023 vid 09:52

Kom att tänka på den här tråden när jag klippte ihop sista filmen. Hur gick det med laddandet egentligen?
    För egen del satte jag 2 bakåt ifjor höstas, i år hittills 4 st. trots få till antalet är % någorlunda, bor man i Dalarna är långt mellan tillfällena.

• sailortrash

Medlem
    27 augusti, 2023 vid 16:32

Jag bytte till flygande helitack innan 50…

• challgren

Medlem
    27 augusti, 2023 vid 17:00

Laddandet kom av sig lite. Hade några överroterade bakåtar som skulle kunna kvala in som pushförsök 🙂 när Hans kom på besök senast i Kärringviken. Haft alldeles för lite segling åt mitt bra hopphåll men drömmen lever fortfarande med en liten justering- “push innan 51”

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Pushloop innan 50!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.