Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › PWA El Medano
-
PWA El Medano
Publicerad av r_k på 14 juli, 2012 vid 10:05Missa inte livesändningen http://pwaworldtour.com/ just nu!
Betydligt bättre vågridning än Pozo
svenne svarade 12 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Tack! Verkar lättare att tunea in den här gången jämfört med Pozo 🙂
-
Fast bildkvallen är som hämtad från 70-talet.
Campello köttade på bra, redig wipeout. 🙂BTW, T-3 days. Landar på Teneriffa lagom till sista dagen.
-
Ja, de har väl pengar nog till en bra bandbredd antar jag… Jag missade visst det bästa under dagen, ska se om sammanfattningsklippet är bra. Hoppas finalen blir inspirerande att se Svenne, bra tajming där! :smirk:
-
Svenne;693168 wrote:BTW, T-3 days. Landar på Teneriffa lagom till sista dagen.
+1 på den. Jag och tjejen landar den 17e och stannar där i två veckor.
-
Alex Mussolini ÄGDE dubbelelimineringen – spöade bla Traversa, Bruch, Campello OCH Victor Fernandez!
Hade turen att se heatet mot Victor – ruggigt bra.Nu verkar livestreamen nere, nån som såg hans heat mot Koster?
Edit: såg nu att de var klara. Och Koster ägde dubbelfinalen:
“15:00 Results of the Men’s Double elimination : 1st Philip Koster 2nd Alex Mussolini 3rd Victor Fernandez 4th Ricardo Campello” -
Tack för rapporten poppo!
Än en gång tajmade jag inte att se finalheaten live. Går det att hitta dem att se efteråt någonstans kanske?
-
Ingenting som har med PWA att göra går att tajma. Antingen har man tur eller så väntar man tills det händer nåt – och då har man fortfarande tur om man ser nåt.
El Médano slutade tvärt med ett “vi körde klar idag”, två dagar innan sista dagen enligt kalendern. Iofs bra för mig för jag slapp cirkusen och vi kunde vara ute på vattnet redan från dag ett. 🙂
Logga in för att svara.