• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 12:03

13.00 Diaz beat Slabe and Gunzlein beat Offringa. E Sanllehy beat Woods and Hurry beat A Sanllehy. Chambers beat Finies and Moura Lemos beat Eduardo. Conditinos are difficult with gusty winds and very choppy water.

• mbkpeter

Medlem
    27 juli, 2006 vid 12:38

ser att dunken var i losrers final?

• mbkpeter

Medlem
    27 juli, 2006 vid 12:38

grymt kul.

ser dock att dunken var i losres final igår?!

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 12:42

Japp.. DUnken gick itne så bra i Slalomen.

Olandersosn åkte ut mot Mevissen i sitt andra heat. Snart gå Seadi upp mot Snallehy E..

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 13:26

Anna och Nina åkte ut i sina första heat.

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 13:28

Emma också. Mot en Moreno så det var ju inte så konstigt. Alla svenska tjejerna mötte hårt motstånd i sina första heat.

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 13:55

Lärlingen slår mästaren… Seadi ut mot Browne.

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 14:03

Tonky slår ut Campello.

• basse

Medlem
    27 juli, 2006 vid 14:11

Äh… nu går jag ut i solen! Hoppas Browne går långt!

• podde

Medlem
    28 juli, 2006 vid 06:32

Gutt att Gollito vann singel elim!
    Läste i en intervju med honom där han sa att han gjorde no-handed-shaka och switch stance ponch, finns de nåt klipp på dessa tro?

• basse

Medlem
    28 juli, 2006 vid 08:03

Skall bli intressant att se om någon klarar klättra i stegen idag. Seadi och Campello gick ju inte så bra igår. Håller på Browne.

• mbkpeter

Medlem
    28 juli, 2006 vid 08:10

Browne är Marceilio eller vad han heter va? Filmade han ett par dagar i Jeri, kommer bli stor. hade 6.5 i 16-18 ms och dubbla volter på det. Han ville ha ordentligt drag i grejjerna sa han. kommer med en session i min film i November.

Go Browne

• basse

Medlem
    28 juli, 2006 vid 08:21

Ja det stämmer. Han är brasse och tränar med Seadi. Läs en intervjuv här: http://www.boardseekermag.com/special_features/marcilio_browne/marcilio_browne_interview_021.htm

Vann ju inne i Belgien och kom 5:a i Guincho.

• podde

Medlem
    28 juli, 2006 vid 08:34

Den switch stance ponch jag mena hette visst burner. Hittade ett klipp:

http://www.boardseekermag.com/moves_and_movies/burner/Burner_018512K_Stream.mov

Kanske inte helt clean, men coolt move tycker jag!

• basse

Medlem
    28 juli, 2006 vid 08:54

Lite svårt att få ett bra flow i de trick där man skall ducka seglet precis innan poppet men det är säkert svårare att utföra. Gillar mera de trick där de kör med hög fart genom hela tricket och det inte stannar upp. Det var nog lite därför jag lärde mig Grubby föra Spock. Den är snyggare helt enkelt.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.