Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › PWA Gran Canaria
-
Åh, jag riktigt känner hur jag borde betta på PWA! Skall genast maila betson, svenska spel samt unibet och ta upp ämnet.
Fet skräll! Men fasen vad synd jag tycker om Stone, torska på omsegling för att “någon gått framför domartornet och skymt”. Eh? Filmar de inte heaten?
-
@dr Masse 396088 wrote:
Åh, jag riktigt känner hur jag borde betta på PWA! Skall genast maila betson, svenska spel samt unibet och ta upp ämnet.
Fet skräll! Men fasen vad synd jag tycker om Stone, torska på omsegling för att “någon gått framför domartornet och skymt”. Eh? Filmar de inte heaten?
Det är förmodligen inte hans sista chans att vinna ett heat i PWA
-
Sant! Men inte lätt att ta för någon, än mindre när man är ung och vill slå igenom. F-n, grabben är ju inte ens hälften så gammal som mig. Jeeeesuuus.
-
Åh, det fixar hon lätt. Den där Morenokvinnan jobbar visst mest på någon lokal biluthyrning… 😀
En svensk igenom i alla fall!
-
Tyvärr verkar det som om bilförsäljare även kan segla.
Nina ute! -
De kör herrar fram till kvarten, sen tjejerna till semi, sen herrar igen
Elimineringstabellerna verkar lite tokiga nu, Kauli och Vidan i ena semin iaf! Jäkligt kul för Vidar som fick slå brorsan i kvarten, verkar vara typiska pozoförhållanden då localsen går riktigt bra. Av texterna att dömma verkar Victor hetast. Ska vi tippa på en repris av 2006? Kauli mot Victor i finalen!?
-
@dr Masse 396088 wrote:
Åh, jag riktigt känner hur jag borde betta på PWA!
…men Baker är kvar.
-
Från tickern: “…but Seadi stuck a push table to make himself feel better…”
Prtecis vad jag brukar göra när inte seglingen funkar riktigt. Dra på en table-pushie för att känna sig lite bättre. Sjuk standard.
-
Sick!!! Det verkar verkligen som att vågseglingen utvecklas nu. Kanske inte i närheten av samma takt som freestylen men det är fortfarande trick som kommer upp nu som man tvivlade på att man skulle få se. En kombinationsloop är ju faktiskt riktigt sjukt.
Få se om olandersson och kristoffer kan hoppa upp några placeringar nu på dubbelelimineringen då. -
17.46 OK Final results!
Women’s:
1. Daida Moreno
2. Iballa Moreno
3. Karin Jaggi
4. Nayra AlonsoMen:
1. Victor Fernandez
2. Kauli Seadi
3. Vidar Jensen
4. Dario Ojeda…spännande fortsättning…
Logga in för att svara.