Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › PWA Gran Canaria
-
Det är ju så kul att det testas gränser igen! Gillar verkligen denna:
12.32 Pretty amazing double from Campello just then. Not the cleanest of landings compared to what we witnessed yesterday but so high! He is definitely thinking of the triple you can just tell.
-
Och Baker tog det! Han är ett fenomen. Som jag alltid glömmer bort.
-
Vad var det jag sa…. 40 minuter tävlings segling där sätter sina spår!!!
-
Iiiiii…. Perez seglade 7 heat innan han blev utslagen. Schtabillt!!!
-
@dr Masse 396272 wrote:
Vadå, försöker du på en fint sätt säga att du inte brukar ha den här höjden i dina bakåtloopar?
Jag tror jag skall börja jobba med biluthyrning. Verkar göra susen för surfet.
Daida Moreno på bilden…
Fint och fint, jag vet inte men jag brukar inte göra så här heller!
/Gammelsmurfaren
-
Då är det väl dags att du börjar. Hur svårt kan det va, ah? Påminner ju om din avatar, om man kisar lite.
-
Då får du allt kisa ganska mycket!
Och jag vet inte, men just den här hunden är nog för gammal för att lära sitta!
/Gammelsmurfaren
-
Ja, det är som när jag berättade här hemma att jag körde fulltryck i 3.7 på Guincho senast. “Åh, läckert! Laddade du någon framåt, då?” “Amen, jag försökte mest överleva de vanliga hoppen…”
Morenos är grymma på att segla och håller ju inte igen, precis…
Fast liiiiiiiiiite påminner det om din avatar… tryck ner seglet nästa gång, ah!
Och tillbaka till ämnet – nu är det Taboulet mot Vidar Jensen!
-
Undrar hur lätt det är att sitta på stranden och vänta hela dan på att få segla… kan inte vara helt lätt för topp 4 och gå upp mot någon som blivit varm i kläderna… nu är det visst ett litet break gissar att det värms upp endel.
Kan iofs inte vara lätt att att köra 7 heat nästan på rad heller… Taboulet var väl inte av en outsider, iofs inte så konstigt när man tänker efter – han har ju bytt segel…
-
Knatte
Gäst11 juli, 2007 vid 15:15När börjar tävlingen på riktigt ?? Dvs att Formula 42 startar upp och det blir lite riktig action :tongue: 😉 :cool2:
-
@Knatte 396402 wrote:
När börjar tävlingen på riktigt ?? Dvs att Formula 42 startar upp och det blir lite riktig action :tongue: 😉 :cool2:
Vadå börjar? den tog ju precis slut!! :tongue:
-
Knatte
Gäst11 juli, 2007 vid 19:54@adde 396469 wrote:
Vadå börjar? den tog ju precis slut!! :tongue:
Nä…. Nu börjar väl allvaret, när smågrabbarna har lekt färdigt :cool2:
Logga in för att svara.