Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PWA Guincho framflyttat

• koa

Medlem
    24 april, 2008 vid 08:38

@adde 460548 wrote:

Tyvärr inte, den har flyttat tillbaka till Stockholm. Niklas’ (Dude) polare köpte den.

Lite tragiskt för nu har jag större förråd (och svärförläldrar i Varberg…) och kan börja samla guldkorn igen…

Ah…cool då fick har en grym Torö bräda…kul för Dude! 😀

• mbkpeter

Medlem
    24 april, 2008 vid 08:39

@Koa 460549 wrote:

Darrell Wong är en legend!

Jag vet! Han har en sjukt hög nivå på sina bilder/vinklar. Så därför var det ballt för mig att se honom 😉

• koa

Medlem
    24 april, 2008 vid 08:46

@adde 460513 wrote:

Regrettably, the PWA, in conjunction with Club Overpower, has been forced to announce the postponement of the Guincho World Cup, previously scheduled for early June.
    Due to reorganization of the Portuguese Tourism Authorities, it has been impossible for Club Overpower (the event organizers) to get confirmation of the event funding in time for the event to take place in June as had been planned.
    Club Overpower, in collaboration with the PWA, are now looking at possible rescheduling and / or relocation of the Portuguese leg of the tour for dates later in the year. Further details of dates, locations and disciplines will be announced as and when available.
    The existing relationship between the PWA and Club Overpower will continue and the event will be back in the future.

Ska det bli ett mellanår igen?

När blir Guincho av då?

• basse

Medlem
    24 april, 2008 vid 11:07

Koa och Peter… ni kan väl klippa ihop lite “Konfen only”-filmer!! Ta bara det sämsta ni har så kommer vi bli överlyckliga!!! Det blir iaf bättre än allt annat.

Mauiiii…. shit alltså, jag blir galen. Får nog bli det igen nästa vår alltså. Toka och The Frog på stranden och farsan baloo ute i plurret! Jo jag tackar!

• danneman

Medlem
    24 april, 2008 vid 19:34

inge mer surf för dig på ett tag nu Peter hehe!
    Jag lär ju komma över å ge dig tips när du kommit hem 😉 Så jävla glad att du lyckats!

• ola-h

Medlem
    24 april, 2008 vid 20:26

Shit, jag som brukar åka ner och titta och ta ett par goda espresso och nån lite cerveja på terassen. Det får väl bli lite arbete bakom skärmen samt i Jonas brädverkstad istället i år.

• bjorn_surfer

Medlem
    16 maj, 2008 vid 10:21

@Koa 460549 wrote:

Darrell Wong är en legend!

Här kommer en Lassie:

Några dagar innan vi åkte hem från Maui i början av april så lyckades jag snyta ett par segingsdagar på Hookipa. Jag noterade då en liten asiat med stor glugg och två kameraassistenter som stod och sköt nere på stranden. När jag riggade kom asiaten fram och frågade om jag kunde låna honom en skruvmejsel. Självklart ställde man upp och lånade ut ett multiverktyg.

Asiaten uppträdde mycket ödmjukt och trevligt och sken upp som en sol när han fick reda på att jag var svensk. Han frågade om jag kände skidåkaren Anja Pärson och berättade att han fotat henne.

Jag misstänkter nu att det var Darell Wong jag pratade med. Han kom fram dagen efter igen och ville låna verktyg…Trevlig kille, han kunde en del svenska ord…

Björn

• koa

Medlem
    16 maj, 2008 vid 10:41

@björn_surfer 465866 wrote:

Här kommer en Lassie:

Några dagar innan vi åkte hem från Maui i början av april så lyckades jag snyta ett par segingsdagar på Hookipa. Jag noterade då en liten asiat med stor glugg och två kameraassistenter som stod och sköt nere på stranden. När jag riggade kom asiaten fram och frågade om jag kunde låna honom en skruvmejsel. Självklart ställde man upp och lånade ut ett multiverktyg.

Asiaten uppträdde mycket ödmjukt och trevligt och sken upp som en sol när han fick reda på att jag var svensk. Han frågade om jag kände skidåkaren Anja Pärson och berättade att han fotat henne.

Jag misstänkter nu att det var Darell Wong jag pratade med. Han kom fram dagen efter igen och ville låna verktyg…Trevlig kille, han kunde en del svenska ord…

Björn

Nej det var en annan kille som plåtade för Canon/ ny glugg.

Ses på vattnet snart hoppas jag!

/ Calle N

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing PWA Guincho framflyttat

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.