• mrmille

Medlem
    17 september, 2005 vid 08:53

Har själv en classic och är helnöjd med den, men i samma prisklass som lite har du också ’maui magic’/mystics torris.

• teda

Medlem
    19 september, 2005 vid 05:57

hey köp min pyro istället.
    du kan få den för 2000:-
    strl MT
    finns på 073-1515482 om du är intresserad.

• ric

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:20

kollade nyss måttabellen på kite sweden. jag är 175cm (stämmer med tabellen) men har odlat upp en viss pondus/status. väger med andra ord lite över vad tabellen anger.. funkar 83kg i dräkten tror du? isf har du (om lönen räcker) sålt din pyro! (om den även är i bra skick.. anser att en torrdräkt i bra skick bör kunna hålla mig lite torr iaf)

• nn4an_mike

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:46

jag har sett pyron, den är i bra skick. Men du får skynda dig… Om Ted sänker priset så e jag intresserad…

• nn4an_mike

Medlem
    19 september, 2005 vid 22:47

alltså .. om priset e 2000, förväntar mig inte att priset kan sänkas mer än så ..

• sidpiraya

Medlem
    20 september, 2005 vid 06:54

Jag är 175 och pendlar mellan 80 – 85 kg och har en L och det bästa av allt den är tillsalu.

Ring 070 72 75 946 om det kan vara nått

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.