• luuddee

Medlem
    18 november, 2004 vid 14:48

ja e jevlit nöjd med min pyro faktiskt..

• anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2004 vid 19:30

men hur fungerar pyron för en nybörjare som vurpar lite då och då? Kommer det in vatten?

• kaiser

Medlem
    18 november, 2004 vid 19:35

Nä d kommer int in vatten

• anonym-anvandare

Medlem
    18 november, 2004 vid 19:41

Fan va hett. Frågan är nu bara om man ska lägga pengarna på en torrdräkt eller på en resa utomlands där man inte behöver den. Det går inte att låna en av någon för att se hur kallt det blir i praktiken? Hur skyddas huvudet föresten, kör man med neoprenmössa?

• walle

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:06

när det är så här kallt så går det åt en huva…

• patrikol

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:15

Tja i det valet så! Torrdräkten kommer du att ha glädje av i många år, men resan förmodar jag är något kortare! wink.gif

• zoolander

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:21

“känslan sitter kvar länge”

• patrikol

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:23

He He Rolling stoned bar! cool.gif

• ian

Medlem
    18 november, 2004 vid 20:23

nja, beror ju iofs på om du hittar en rik brud från nåt juste ställe som du kan snika på i framtiden. wink.gif

själv ska man till buenos aires så småningom cool.gif

• kaiser

Medlem
    18 november, 2004 vid 21:19

Du blir ju inte varm bara för att du har en torrdräkt. E du naken under kommer du ändå frysa så jag rekommenderar dig att ha underställ.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2004 vid 05:55

Skulle inte tro att du fryser mindre med en torrdräkt än med det du redan har.Det som brukar vara problemet för mig är föttter och händer,resten av kroppen håller man värmen medan man kör.Hur torr tror du att du är om du svettas i en torrdräkt?Vist kan du klä dig tunt men om du skulle bli liggande i drickat så blir det jävligt kalt.Behåll det du har och lägg pengarna på något annat skoj.

Peter

• brickan

Medlem
    19 november, 2004 vid 08:10

Min tanke var att man kan efter ett par timmar byta underställ mm under pyron och då bli snustorr och var igen.

• pjoter

Medlem
    19 november, 2004 vid 11:16

sen blir man fort varm efter en session i en torris. med våtdräkt tinar man ju inte upp förräns man kommit hem, duschat å druckig mängder med varm choklad. med en torris man tillåmed bli mänsklig igen efter lite värme från bilen.

• anonym-anvandare

Medlem
    19 november, 2004 vid 11:21

Det finns ett knep för att hålla sig varm som kanske inte är så nyttigt men funkar bra.Det är att käka några magnesyl eller någon annan tablett som innehåller salisitivsyra,heter nått i den stilen.

Några dunkar varmt vatten att hälla i skor och dräkt är heller inte dumt.

Peter wink.gif

• patrikol

Medlem
    19 november, 2004 vid 11:26

Hälla vatten i torrdräkten???? confused.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.