Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Pyser vid deflate ventilen pa kiten

• Pyser vid deflate ventilen pa kiten

Publicerad av viktor-gbg på 29 december, 2009 vid 13:05

Hej, min kite har borjat pysa bredvid ventilen pa min kite. Hur lagar jag det lettast ? Det ar en North vegas 06a.
    Ska ja ta ut bladdern och limma dar halet ar ?? Det e forsta gangen ja tar ut bladdern sa vet igentligen inte hur jag ska ga tillvaga. Snella om nagon her inne vet hur man gor skriv en liten forklaring sa blir ja super nojd =)

skotten svarade 14 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Pyser vid deflate ventilen pa kiten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.