Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing pyssande bladder i bt’n

• pyssande bladder i bt’n

Publicerad av pico på 10 juni, 2005 vid 16:18

har en bt -03a som tappar luft i en bladdern. Har tagit ut den och kollat efter hål men inte hittat nåt. den håller runt 10min sedan e den helt paff, kan d vara ventilen som läcker? Hur ska man göra då?

kaiser svarade 19 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2005 vid 16:24

Svar till:

har en bt -03a som tappar luft i en bladdern. Har tagit ut den och kollat efter hål men inte hittat nåt. den håller runt 10min sedan e den helt paff, kan d vara ventilen som läcker? Hur ska man göra då?

[/ QUOTE ]

Man skulle ha kollat det när du hade bladern ute!
    Annars är det bara att ta ut den och kolla ventilen.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juni, 2005 vid 17:22

Du har definitivt håll i den !

hur gjorde du när du letade hål ??

Jag har själv gjort det några ggr.. och man hittar alltid nya håll varje gång man gör det !
    men men …här e ett sätt du kan göra ..leta fram en så stor balja som möjligt fyll den sen med vatten.. och sen e det bara att trycka ner bladdern …men se till att du får bra tryck i just den del av bladder som är i vattnet ..om du inte har det så märker du inte av att där e hål fastän där kanske e det…

jag brukar iafl skruva på bladdern som man får ner den i sektioner smidigare och lättare att få bra tryck i den..

ENjoy! grin.gif

• patrikol

Medlem
    10 juni, 2005 vid 17:25

Sprutade du en blandning av diskmedel och vatten på den med en vattenspruta? Då brukar man ser var det bubblar.

• kaiser

Medlem
    10 juni, 2005 vid 19:08

ibland är hålen så små att dom klibbar igen lixom om du inte har mycket tryck i den.
    Ibland funkar det att lyssna efter pysljud eller känna med läppen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing pyssande bladder i bt’n

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.