Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Quatro custom twin till salu på Maui

• Quatro custom twin till salu på Maui

Publicerad av jesper_b på 17 januari, 2010 vid 07:35

Min favo 77l twin. Ett drygt år gammal. Shapad för Levi. Hyfsat snabb rocker, perfekt på ön denna vinter/vår och fin för Sverige när det är på riktigt. 100% solid. Prova på plats eller slå till direkt. Din för $750! PM här, eller SMS till 0046 733-169000, eller mitt hemnummer här 871-2566. /JB

fnassel svarade 14 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • grrrr

Medlem
    17 januari, 2010 vid 10:08

Kan du skicka den med bussgods?

• mag

Medlem
    17 januari, 2010 vid 14:06

Jesper är på Maui. Och brädan är också där. Tror jag.
    M

• star

Medlem
    17 januari, 2010 vid 15:24

Går det att provsegla

• oaxen

Medlem
    17 januari, 2010 vid 15:25

Borde det inte finnas Bussgods på Maui också? : )

• jesper_b

Medlem
    17 januari, 2010 vid 16:41

Bräda och brädägare på Maui. Orkar inte hålla på och frakta/skicka den längre än ett par kilometer. Jag åker hem nästa lördag kväll och innan dess är det tänkt att den ska vara såld. En hel del nyanlända svenskar och fler kommer närmaste dsgarna. Det var dessa jag tänkte på som potentiella köpare.

Däremot tänkte jag inte på att detta är fel avdelning av forumet…

Traden är föresten tillbaka sedan ett par dar!!

/Jesper

• fnassel

Medlem
    17 januari, 2010 vid 16:48

Du kan väl ta och ladda ner ett par bilder när Ni kommer hem så man får sitta och sukta och se vad man missar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Quatro custom twin till salu på Maui

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.