Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing quatro fish -80L?

  • hankypanky

    Medlem
    21 maj, 2006 vid 07:45

    nu hade jag stropparna neutralt……jag kan flytta bak dem…..sånt kanske hjälper att inte få spinout….samt så är det en vanlig fenkasset så jag har någon cm att spela på….så flytta tillbaka allt så långt det går kanske är värt att prova….

    vilket är bäst på den här typen av brädor…..stroppar långt fram eller långt bak? samt segel långt fram eller långt bak?

  • poppo

    Medlem
    12 juni, 2006 vid 13:24

    hittade några framegrabs från maui 2004 då jag testade brädan, den är mummig i mindre vågor och klen vind…

  • hankypanky

    Medlem
    13 juni, 2006 vid 17:29

    coola bilder…..har kört min fish ett par gånger nu….och det blir mindre fensläpp….den är faktiskt go i 5,0 och är mkt förlåtande på grund av bredden och att den är kort….det roliga är att när den väl släpper så känns den rolig och snabb på tvären? kanske den är byggd så? har lärt mig tekniken å fixa greppet igen…….den trivs helt klart i vindar mellan 10 och över …åtminstone på haga park och mina 75kg……Jag personligen kommer nog inte köpa någon bräda som är över 250cm mer…. har de senaste åren kört på lättvindsplankor och “vobblat” fram och varit livrädd i dessa vindar….men med fishen känner jag mig trygg när det trycker på och jag har fått en liten “nytändning” till vindsurfingen igen……skulle vilja ha en riktig quatro vågis med 🙂

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing quatro fish -80L?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.