Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Quatro Quad Levi Siver 85
-
Quatro Quad Levi Siver 85
doc svarade 12 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar
-
stoorfaen;685881 wrote:jotack, djungel var det. Jag har testat både 85an och 95an de dagarna som var lite lugnare och jag gillade båda. Ähh va faen, man kan teoretisera hur mycket man vill men får jag syn på en bättre beggad så smäller det! 🙂 Om jag inte kan köra på den här hemma så är den i alla fall jävligt snygg och har som sagt v-botten under mastfoten! 😉
Ja, vad vet jag om hur shaperna känns för någon som väger 85 kg och är 7 kg tyngre än vad jag var? Där är det jag som “extrapolerar”. Andra som väger mer än jag har jag hört säga att de inte gillar den i så mycket plusvolym men det är inte upp till mig att referera vidare från. Om du skulle skaffa en 95a så skulle jag gärna läsa några rader om hur du gillar den!
-
Doc;685910 wrote:Köp min twin/quad 98 istället. Snabb waverocker, lös o slajdig, 64,5 bred och pallar stora segel. Det är fan lättvindsvågis som heter duga det! (Jag har en 62 bred också, lite för många brädor i bilen helt enkelt…)
Säg mig, var hittar jag din säljesannons om du har en sådan. Jag har lite svårt att hitta nån annons alls från dig! 🙂
-
Kolla här
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=83979&page=11
Ligger inte ute någon annons just nu. Det kommer väl, har mest pejlat intresse hittills. Lite motvillig försäljning men jag har ju tre vågisar och tre SUPar. Lite i mesta laget…
Logga in för att svara.