Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Quiksilver bombsurfing

• Quiksilver bombsurfing

Publicerad av andersbq på 2 mars, 2007 vid 18:49

Har ni sett denna?
    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=6xfBNxNds0Q[/YOUTUBE]
    Det var en som sa att det är från Köpenhamn… Det ser väldigt äkta ut, kolla att alla varningsblinker på bilarna går igång när det smäller…

sourra svarade 17 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • callep

Medlem
    2 mars, 2007 vid 20:41

@andersbq 367768 wrote:

Har ni sett denna?

ja

@andersbq 367768 wrote:

Det var en som sa att det är från Köpenhamn… Det ser väldigt äkta ut, kolla att alla varningsblinker på bilarna går igång när det smäller…

det står att det är trickfilmat på youtube tror ja… men det är köpenhamn, har varit uppe innan

• psychonauten

Medlem
    2 mars, 2007 vid 21:10

varit uppe ett pat gånger.. och ja den är fejk.
    Om inte nån vill riskera att få inälvor som ser ut som ärtsoppa så rekommenderar jag att inte prova heller 😉

• andersbq

Medlem
    3 mars, 2007 vid 11:56

Intressanta är tycker jag att Quik har får några hundratusen tittare helt gratis. Att köpa TV kostar cirka en mille per vecka i ett litet land som Sverige, här gör dom en budgetfilm och det funkar.
    Vi har gjort ungefär samma sak dock ligger de inte på Youtube, (vad jag vet)

Men det funkar väldigt bra ändå:
    http://www.doyouwantafreeride.org/

• sourra

Medlem
    3 mars, 2007 vid 12:13

Hehehe, rätt roliga klipp måste jag säga. Pannlampa är underskattat som freakwear.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Quiksilver bombsurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.