Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Råd om Seatrend 285 Race -94

• Råd om Seatrend 285 Race -94

Publicerad av anonym-anvandare på 14 april, 2000 vid 12:40

Hej,
    Jag undrar om nån kan “betygssätta” hur bra ovan nämnda bräda
    vore att lära sin flickvän segla funboard på! Det enda jag vet är att
    den är no-nose och har ca 130L volym.

Tacksam för svar,
    /Ludde

anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lundgren

Medlem
    14 april, 2000 vid 14:02

Du kanske skulle försöka att få tag i en bräda som kanske inte är riktig så mycket race över…kanske lite svår att lära sig att gippa med också?(rak rocker?)…Brädan kräver nog ganska mycket av seglaren och är nog inte särskilt förlåtande ..men …ska hon segla mycket och redan är relativt duktig så kan det nog gå.

• racer

Medlem
    14 april, 2000 vid 14:36

En rätt extrem nonose, den var bland de första som kom från Seatrend, det gjordes en 271 också, 285:an har jag seglat och den är mycket snabb men är trög att få igång, jag jämförde den min Seatrend -96:a 290 Race på 118 liter och jag planar ungefär samtidigt, annars en bra bräda fast väldigt orolig och svår innan man planar och stropparna sitter lite för långt in mot mitten i min smak. Lätt och ÖMTÅLIG!!!
    Men den har snygga former…

• anonym-anvandare

Medlem
    17 april, 2000 vid 11:02

Det blir ingen Seatrend 285…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Råd om Seatrend 285 Race -94

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.