Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rädda TT
-
Rädda TT
Publicerad av lbj på 21 maj, 2007 vid 07:18Rädda TT
TT hamnförening skulle vara oss Vindsurfare och Kitare mycket tacksamma om vi som användare av grusvägen ner till stranden vill vara med att sponsra ett par lass grus. Totalt handlar det om 2000:-.
Tror detta kan vara bra för våra framtida relationer med hamnföreningen.
Sätt in ett valfritt belopp(100:- kanske) på mitt konto SEB 5191-29 536 76 så överlämnar jag pengarna till hamnföreningens ordförande. Skriv ditt namn som avsändare.
LBjlbj svarade 17 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Sätt in pengarna på mitt konto istället.. jag är mer seriös..
-
Sätter gärna in 100 riksdaler för att förbättra TT.
Kan vi som använder oss av TT för vattensporter i samma veva besluta att alla vindsurfare slutar parkera längst ner mot vattnet så vi kitare får en chans att launcha på en ok yta? Annars kan du glömma de där 100 riksdalerna…
-
@Yann 384668 wrote:
100kr överfört men parkera gärna längs staketet i första hand.
Hmm….det verkar råda skilda meningar om vart vi skall parkera där nere.
Flera personer har fått skäll för att dom parkerat vid staketet på senare tid.
Mig veterligen så har inte det varit något problem tidigare.
Häromdagen var det en hobbypolis som hängde på tutan tills han blev blå, trots att det fanns extremt gott om plats överallt. (Inte minst vid staketet)Är det någon som vet vad dom har för önskemål om parkering?
Dessutom så finns det rätt gott om outnyttjat utrymme i TT.
Om vi spelar våra kort rätt och sköter oss så kanske vi kan få göra iordning lite mer riggyta…Någon som har bra kontakt med föreningen?
//Robban
-
okedoke jag skall sätta in 100:=!
hur vet man att pengarna kommer fram så att säga?Vindsurfare är ett bekvämt släkte liksom kitesurfarna och parkerar därför vid vattnet. Det är lite mer skrot för vindsurfare som skall bäras så att säga!
Om vi bara samsas så skall det nog bli bra med torkelstorp (fast man ibland har förundrats över vissa rötägg där).
-
Vi har för tillfället fått in 2022:-
Jag åker till Mallis i morgon och är borta 1 vecka
Återkommer senare med storleken på bidraget.Fick ett mail
”Kontakta mig när du inte tror du får in mer pengar så ställer Ozone och Kitekraft upp med resten. Många som kör våra grejjor gillar Torkelstorp så kan vi ställa upp på detta lätta sätt så gör vi det förståss.
Vi måste klura ut hur vi skall få ett kvitto bara, men nått kvitto måste ju föreningen eller grusfirman kunna fixa??
Hade gott.
http://www.ozonekites.se
http://www.kitekraft.se
/Jens”De e grejer de
Va inte origa. Pengarna kommer fram
Logga in för att svara.