Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund 2:a advent

• Rågelund 2:a advent

Publicerad av klw på 10 december, 2006 vid 21:19

Några bilder från ett soligt Rågelund. Vinden var inte så starkt men det var ändå en härlig andra advent.

virena svarade 18 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • betbangan

Medlem
    10 december, 2006 vid 21:55

Japp det var faktiskt fantastiskt fint. Lägger in en bild på virvelvinden Virena osså.

Man kunde ju nästan tro att hon vore team-rider för Ozone:wink:

• nic

Medlem
    10 december, 2006 vid 22:34

@betbangan 353886 wrote:

Japp det var faktiskt fantastiskt fint. Lägger in en bild på virvelvinden Virena osså.

Tydligen är inlärningskurvan på Instinct så brant att alla som köper den direkt blir med i Ozone teamet 😉

(fast i Virenas fall hade det inte spelat någon roll vilken kite med hennes energi)

Härliga bilder förresten,
    nic

• kalina

Medlem
    11 december, 2006 vid 10:20

Sköna bilder Walter. En skön helg trots lite åkning för min del. Eller vad säger du virena? Inget går upp mot en lördag kväll med revbensspjäll och kitefilm (Tack för lånet alex) // Kalina

• virena

Medlem
    11 december, 2006 vid 15:37

@Kalina 353934 wrote:

Sköna bilder Walter. En skön helg trots lite åkning för min del. Eller vad säger du virena? Inget går upp mot en lördag kväll med revbensspjäll och kitefilm (Tack för lånet alex) // Kalina

Tack för en grymt härlig helg tjejen, alltid skönt med lite miljöombyte. Och vad går upp mot god mat och Kitefilm innan man skall ut och se sig om på stan en lördagkväll:smile: Börjar känna till stan nu så jag kan ju nästan flytta ner till Varberg. Jag har ju till maj på mig att konkurera bort, ja du vet vem…hi hi! Sen e det bara att flytta in till dig:smile:

• kalina

Medlem
    11 december, 2006 vid 15:42

@Virena 353985 wrote:

Tack för en grymt härlig helg tjejen, alltid skönt med lite miljöombyte. Och vad går upp mot god mat och Kitefilm innan man skall ut och se sig om på stan en lördagkväll:smile: Börjar känna till stan nu så jag kan ju nästan flytta ner till Varberg. Jag har ju till maj på mig att konkurera bort, ja du vet vem…hi hi! Sen e det bara att flytta in till dig:smile:

Du kan ju alltid få plats på balkongen :tongue: Sovit där nån dag i somras. Riktigt skönt =) Alltid trevligt med en hund tycker leo 😀 Kramar vännen

• virena

Medlem
    11 december, 2006 vid 15:58

@betbangan 353886 wrote:

@nic 353894 wrote:

Tydligen är inlärningskurvan på Instinct så brant att alla som köper den direkt blir med i Ozone teamet 😉

(fast i Virenas fall hade det inte spelat någon roll vilken kite med hennes energi)

Härliga bilder förresten,
    nic

Ja, energin är det väl inget fel på:smile:, men vinden för tillfället. En lördag med för lite vind:mad: En söndag med vind så att det precis gick att köra, men klent och en bräda med förstora bindningar så man bara tappade den hela tiden. En måndag med inget folk och för mycket vind:mad:. Stod själv i Läjet med våtdräkten på i morse och försökte pumpa kiten som bara ville blåsa bort. Jag hade böhövet ett helt kompani med starka killar för att våga mig ut i den blåsten, suck. Sorry Kalina, men du får käka upp dig lite och skaffa större muckler:smile:. Jag får leva på fredagsåkningen istället:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund 2:a advent

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.