Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund Annandagen
-
Rågelund Annandagen
Publicerad av zilversurfarn på 16 april, 2006 vid 17:06Så var premiären avklarad, inte alltför kallt i fredags. Nån som är sugen på Rågelund i morgon förmiddag?
axelne svarade 18 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Tänkte köra imorn så varför inte Rågelund!?
Blir det 8-12 SV som det spås så… =) -
Jag funderar på Rågelund imorgon, vid 11 tiden. Hoppas det är lite fler som är på G. annars får det bli Vbg.
-
jag har inte haft premiär än så jag är lätt på! är där runt kl 11 om det inte regnar
-
_Bodhi_ wrote:kan bli bra i Askim i morgon…
Mmm, ser faktiskt bra ut för askim.
Drar nog dit eller till rågge vid 9 om brosan hittar ett par varma vantar å skor till mig för jag är ju lite frusen av mig.nic
-
Banér wrote:Provar med askim. Är där ca 11.00
Askim får det bli då!
-
jag börjar med askim! är det kasst kan vi förflytta oss till råge.
-
Rågelund var helt ok idag, vinden var lite av och på men för det mesta bra tryck i tolvan.
Diskvantarna funkade hyggligt med ett par ”slithandskar” i neopren under. Nån som har ett tips på ett par bra handskar som funkar för kiting? -
Har missat allt påsksurf och är sugen på att sticka ut imorn(tisdag) efter jobbet.
Nån som är på till Askim eller rågelund? Knske lite för myckt väst för Askim eller? -
Jag tänkte dra till Rågelund imorn vid 12-tiden, e det ingen där drar jag nog vidare ner mot varberg
-
Jag är på idag. Sticker gärna till Rågelund/Askim så fort det är folk där.
-
var svårt å komma upp på morgonen, e nog där till 1 :), drar en sväng förbi askim också om jag nu hittar dit (edit: drar nog till Rågelund direkt, halv 2 eller så)
Logga in för att svara.