Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Rågelund eller Askim imorgon runt kl 10-12

• Rågelund eller Askim imorgon runt kl 10-12

Publicerad av surftolive_livetosurf på 26 maj, 2011 vid 20:29

Hallo där!
    Någon annan än jag som har ledigt/tentat färdigt/”thailändsk magsjuka hemma från jobbet sjukan” och är sugen på att Kita i Askim eller Rågelund imorgon runt 10-12 tiden? Jag är väl halv nybörjare/nästan hyfsad och alltid trevligt att inte vara helt själv utifall man blir uppäten av haj eller liknande :laugh:

dadde svarade 13 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • dadde

Medlem
    26 maj, 2011 vid 23:00

Jag är ledig imorgon:-) Jag funderar att dra till Rågelund om någon mer skall dit, Är nybörjare, tänkte dra dit vid 11-12-tiden. Hade ju varit kanon med sällskap, med tanke på hajarna:-)

/Dadde

• amco

Medlem
    27 maj, 2011 vid 05:29

Jag ska ner till björkäng vid 13

• amco

Medlem
    27 maj, 2011 vid 18:44

Blev lite kite iaf. Inte ens försök att komma upp på brädan då det blåste för lite. Men ut kom man iaf :). Men det är f*n inte lätt i början 🙂

• surftolive_livetosurf

Medlem
    27 maj, 2011 vid 22:50

Haha nä i början är det allt lite klurigt det där, men det släpper snart bara att träna på. Kan rekommendera ”progression kiteboarding beginner” (dvd) den är rätt användbara med tips och felsökning på hur man ska göra och vad man gör för fel

• dadde

Medlem
    28 maj, 2011 vid 06:18
    SurfToLive_LiveToSurf;657114 wrote:
    Haha nä i början är det allt lite klurigt det där, men det släpper snart bara att träna på. Kan rekommendera ”progression kiteboarding beginner” (dvd) den är rätt användbara med tips och felsökning på hur man ska göra och vad man gör för fel

Det var riktigt gott att äntligen få upp Draken i luften, har ju antingen blåst för mkt eller för lite. Men det är allt lite klurigt i början:-) Dvd låter ju grymt intressant, ingen som har den liggandes? Jag har världens långsammaste bredband:-(

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA