Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund fredag?
-
Får kolla på Onsalamätaren vad det står innan jag drar. Björlanda är ju ett alternativ annars.
-
Jag kan tänka mig Stråvalla lämnar stan vid 13, kan plocka upp i Johanneberg, är inget Pro men kan köra
Alltså Kite inte bil
-
Aldrig testat Björlanda så nu blev jag sugen. Meddela vilket du väljer här så kanske jag hänger in dit i stället. Är det NV som gäller då?
-
Tack för erbjudandet – men fixar bil med en kompis.
Björlanda låter intressant – häller aldrig testat.
Vi siktar på runt 12
-
Ja kör nog på Björlanda då. Verkar bli NV mellan 12-18 som är min tid idag
-
Siktar oxå på 12. Får som sagt kolla Onsalamätaren först. Just nu v-sv o då är det Rågelund för min del om riktningen håller i sig. NV är blir det nog Björlanda men har hört att det är lite krånglig launch där. Bara att testa antar jag…
-
Ser ut som att vinden kommer vrida åt sv, kanske är värt att åka förbi askimsviken å testa! Någon som går i samma tankar? Om man åker från gbg vid 16 så hinner man ju inte med mkt surf i rågelund innan det blir mörkt
-
Lance:
Det sket sig med bil så i fall du har plats är jag (och min kompis) sugna på att hänga på från Johanneberg.
Hör gärna av dig på 0768-070208Det ser ut till att ligga på rätt bra från NV under hela fm:cool2:
Anton
-
Nu är det skor o handskar som gäller, kanske en liten neopren luva om man inte vill skrika ” faaaaan va kallt”
men det va trevlig ikväll. Månen hoppade fram dax o åka hem
Logga in för att svara.