Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund fredag?

• hydrolift

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 17:43

Får kolla på Onsalamätaren vad det står innan jag drar. Björlanda är ju ett alternativ annars.

• lance

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:21

Jag kan tänka mig Stråvalla lämnar stan vid 13, kan plocka upp i Johanneberg, är inget Pro men kan köra 😉 Alltså Kite inte bil 🙂

• lance

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:40

Aldrig testat Björlanda så nu blev jag sugen. Meddela vilket du väljer här så kanske jag hänger in dit i stället. Är det NV som gäller då?

• antonkite

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 21:02

Tack för erbjudandet – men fixar bil med en kompis.

Björlanda låter intressant – häller aldrig testat.

Vi siktar på runt 12

• lance

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 06:08

Ja kör nog på Björlanda då. Verkar bli NV mellan 12-18 som är min tid idag 🙂

• hydrolift

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 06:16

Siktar oxå på 12. Får som sagt kolla Onsalamätaren först. Just nu v-sv o då är det Rågelund för min del om riktningen håller i sig. NV är blir det nog Björlanda men har hört att det är lite krånglig launch där. Bara att testa antar jag…

• drakmannen

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 07:36

Ser ut som att vinden kommer vrida åt sv, kanske är värt att åka förbi askimsviken å testa! Någon som går i samma tankar? Om man åker från gbg vid 16 så hinner man ju inte med mkt surf i rågelund innan det blir mörkt 🙁

• antonkite

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 08:32

Lance:
    Det sket sig med bil så i fall du har plats är jag (och min kompis) sugna på att hänga på från Johanneberg.
    Hör gärna av dig på 0768-070208

Det ser ut till att ligga på rätt bra från NV under hela fm:cool2:

Anton

• hydrolift

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 09:29

Björlanda it is! Är där strax efter 12.

• antonkite

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 09:30

Har du plats hydrolift??

Segt att ta sig ut med buss!

• proddan

Medlem
    22 oktober, 2010 vid 23:41

Nu är det skor o handskar som gäller, kanske en liten neopren luva om man inte vill skrika ” faaaaan va kallt” 🙂 men det va trevlig ikväll. Månen hoppade fram dax o åka hem

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 26 svar oktober 2010
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA