Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing rågelund imorgon?

• djevulen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 17:53

jajamensan,kommer bara vindgudarna att vara på bra humör så kommer jag,men drar nog till björkäng i stället,,,e ju åxå nybörjare.där e lite bättre plats

• superoskar

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 18:54
    djevulen wrote:
    jajamensan,kommer bara vindgudarna att vara på bra humör så kommer jag,men drar nog till björkäng i stället,,,e ju åxå nybörjare.där e lite bättre plats
    vilken tid drar du? tänkte sticka ner ganska tidigt men vill inte vara där helt själv
  • djevulen

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 19:11

jobbar nog till 14-15 tiden,,,ring på 0706-973460

• 19861743

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 20:13

jag ska dit om det blåser! ser ju äntligen ut som det blir lite fint väder.

jag kommer dit runt 17-18. hur lång tid tar det att åka till björkäng från gbg?

• nic

Medlem
    27 augusti, 2006 vid 21:06
    19861743 wrote:
    jag ska dit om det blåser! ser ju äntligen ut som det blir lite fint väder.

jag kommer dit runt 17-18. hur lång tid tar det att åka till björkäng från gbg?

de e ca 8 mil, 40-50 minuter

nic

• djevulen

Medlem
    28 augusti, 2006 vid 11:51

jag sticker nu ,,det blåser ju ta mig fan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA