Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund imorgon måndag ?

• Rågelund imorgon måndag ?

Publicerad av nn4an_mike på 18 juli, 2004 vid 19:58

tjena ,
    jag tänkte dra ner till rågelund i morn bitti. Åker från Göteborg och det finns en plats till i bilen om nån vill åka med. Svara gärna även om ni inte vill åka med i bilen så jag vet om det kommer vara några andra där…. Tänkte åka vid 8-tiden i morn bitti.

0708-640 987

// mvh Micke cool.gif

pet svarade 20 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • nic

Medlem
    18 juli, 2004 vid 23:03

Tror inte det kommer hända något kul imorron bitti i rågerlund, iaf inte om man får tro dmi (http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/sejlervejr-2.htm)
    …å även om det händer något så lär det vara NW

nic

• funkyman

Medlem
    19 juli, 2004 vid 05:27

Jag åker i egen bil lite senare, men ringer gärna under dagen för att kolla om det är någon vind.

• curry

Medlem
    19 juli, 2004 vid 08:59

är inte den bilen med i..ööh..vad heter den? naish’s kitefilm.

• pet

Medlem
    19 juli, 2004 vid 09:48

Nej, men kanske tidigt imorrn tisdag. Ser ut att komma lite vind då iaf.
    /Pete

• anonym-anvandare

Medlem
    19 juli, 2004 vid 13:37

Jag åkte ner och skulle kita . var nere i rågelund kl 09.00 – helt dött , inte en krusning på ytan. Skam den som ger sig tänkte jag, fällde ner sätet och lade mig för en tupplur.
    Vaknade vid 10.30 tiden.- fortfarande dött. Ytterligare en optimistisk tanke väcktes och jag tänkte att det lär ju börja blåsa snart…… jag satt i bilen tills kl 14.50…. sen åkte jag hem… Och nu verkar det som att det har börjat blåsa. e det nån som e sugen på att åka ner ?

Mvh Micke crazy.gif

• pet

Medlem
    19 juli, 2004 vid 14:31

Stadiga 4 m/s sekund enligt onsalamätaren. subtrahera 2m/s bara för att det är Rågelund, så får du sanningsenlig blåst. Kääähst men antagligen sant. Bra entusiasm iofs. FAAAAAAANtomen åxå!!!!!!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rågelund imorgon måndag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.