Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rågelund tisdag kl 11.00!
-
Rågelund tisdag kl 11.00!
Publicerad av kiters_se på 5 januari, 2009 vid 08:08God fortsättning på er!
Ibland får man ju ta lite sovmorgon så jag tänkte köra kl 11.00 på tisdag. Ringer dig Guy!
Blir vi några stycken eller?
Peter
djevulen svarade 16 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Hårigt grabbar!
I Majorna visar termometern minus 13 grader. Men det är klart, har man en bra dräkt så löser det sig. -
@Brushanen 523950 wrote:
Hårigt grabbar!
I Majorna visar termometern minus 13 grader. Men det är klart, har man en bra dräkt så löser det sig.Å de har man ju Robban, Oneill fina prylar, till och med det där tunna handskarna (finger) fungerade kanon i lördags när det bara va 2 +.
Men man bör tänka på att efter att det iskalla vattnet har kommit in i skorna, att man får igång blodsirkulationen i fötterna och att vattnet blir varmt annars fryser man.
Grymt sa grisen.
-
Har pratat med Guy och vi kommer till Apelviken och kör vid 11 rycket.
Jag känner mig mogen efter att ha surfat i sisådär 25 år att ta mig an Apelviken under dessa förhållande…
Peter
@kiters_se 523961 wrote:
Å de har man ju Robban, Oneill fina prylar, till och med det där tunna handskarna (finger) fungerade kanon i lördags när det bara va 2 +.
Men man bör tänka på att efter att det iskalla vattnet har kommit in i skorna, att man får igång blodsirkulationen i fötterna och att vattnet blir varmt annars fryser man.
Grymt sa grisen.
-
Hade gjort er sällskap men väntar på min nya twintip, visst e de kul med vågis men bodydragga nej…
-
sjuka människor,,,det e svinkallt om ni inte visste det bbbrrrrr
Logga in för att svara.