Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rak Ostlig På Östgötaslätta!!!!
-
Rak Ostlig På Östgötaslätta!!!!
Publicerad av bohn2fly på 10 augusti, 2006 vid 19:28Ska vi samlas vid Bergs slussar och köra bakom herrgårman på vågbrytaren. Jävla bra vid rak ost…Bryggan är inga problem vid badet, och nu är det så jäkla grunt, så inga problem att ta sig ut med andra ord.
Alternativt är ju kohagen innan Berg. Jävla fin botten, och ett riktigt superställe. Lite koskit har la ingen dött av…
Vad säger ni ?
/Bohn
jerkera svarade 18 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
bohn2fly wrote:Ska vi samlas vid Bergs slussar och köra bakom herrgårman på vågbrytaren. Jävla bra vid rak ost…Bryggan är inga problem vid badet, och nu är det så jäkla grunt, så inga problem att ta sig ut med andra ord.
Alternativt är ju kohagen innan Berg. Jävla fin botten, och ett riktigt superställe. Lite koskit har la ingen dött av…
Vad säger ni ?
/Bohn
En fråga…
Nu i helgen ser det ju ut att bli lite ostlig vind… jag bor utanför norrköping f.tillfället och funderade på att dra till Öland, verkar dock bara bli bra en dag. Min fråga är….hur bra är Roxen (antar att det är där ni åker..) och vart ligger dessa spots så man kan dit och pröva?? -
öland verkar bättre, jag e sugen på en dag också om det blåser…
-
Ja, fixa lite vind så kommer jag!
Annars röstar jag för att ta Björns båt ut till Sandön o surfa där.. det måset ju va grymt!
-
Ta o kör i Björnsnäsviken i Bråviken, fint som snus efter man har traskat igenom vassen;-) Grymt stabil vind…
-
@Gurra_g]Ta o kör i Björnsnäsviken i Bråviken, fint som snus efter man har traskat igenom vassen -) Grymt stabil vind…[/QUOTE wrote:
Blir nog något sånt om det nu ska blåsa, bara vind på Lördag kväll på Öland verkar det som, blir väl att ta till spriten denna helg med då pffffffff…
-
Roxen är faktiskt riktigt bra när det gäller vind, bara det blåser 😉
Speciellt när man kan köra bakom en vågbrytare i platt vatten…
Väntar ett tag till sedan drar jag…
Norrköping och vass och skit, bättre med badare och båtar tycker jag. Men föredrar nog helst kor…
/Pete
-
bohn2fly wrote:Roxen är faktiskt riktigt bra när det gäller vind, bara det blåser 😉
Speciellt när man kan köra bakom en vågbrytare i platt vatten…
Väntar ett tag till sedan drar jag…
Norrköping och vass och skit, bättre med badare och båtar tycker jag. Men föredrar nog helst kor…
/Pete
menar du att det blåser nu!? -
inte nån mer som e sugen att hälsa på Guran i helgen?
Gotland ser ut att leverera!!! -
Biorno wrote:Roxen är fett som FÄN !!! EWMD E dra till Secret Cow spot så ska vi vis adig dom fetate spotssen !!!!
Sen är DET FÄRSTT !!! som vasllti balnd östgöta !! bandits !
Har du varit i Skaune?
-
Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
-
Lasse62 wrote:Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
finns 2-3 halvdåliga spots i Västervik, (kanske lite taskigt med utrymme på land alltså, men helt klart okej ) men dåliga spots e ni väl vana vid 😉Det e ju öppet hav så vinden ligger på fint i alla fall…
-
walle wrote:Lasse62 wrote:Ska vi inte dra utåt kusten i morron, nån som har koll på sptsn?
finns 2-3 halvdåliga spots i Västervik, (kanske lite taskigt med utrymme på land alltså, men helt klart okej ) men dåliga spots e ni väl vana vid 😉Det e ju öppet hav så vinden ligger på fint i alla fall…
walle, vad håller du på med? finns lägenhet och lyckas jag bara plocka bort delarna jag tappade ner i motorn i går så surfar jag hela helgen
Logga in för att svara.