Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ranking Freeestyle/Wave -Tacksam för hjälp

• Ranking Freeestyle/Wave -Tacksam för hjälp

Publicerad av swe-16 på 12 oktober, 2001 vid 15:19

Aloha!

Bifogat ser du en uträkning av aktuell ställning innan helgens tävling i Varberg. Har du varit med och tävlat är jag tacksam om du går in och kontrollerar de data som finns om dig och de du har koll på. Jag är också tacksam om du kan hjälpa mig med namnen på de personer som vi endast har initialen på i förnamnet….resultatrapporteringen har varit något knapphändig i år.

Tackar på förhand
    Per
    Ordf SBF
    per.svanberg@se.andersen.com

anonym-anvandare svarade 23 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • swe-16

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 15:47

Som sagt…MYCKET tacksam!
    /Per

• fredrik-b

Medlem
    13 oktober, 2001 vid 17:48

ser mkt bra ut Per, bra jobbat!…
    Mvh
    Fredrik B

wink.gifFredrik B S43wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 oktober, 2001 vid 09:00

I proffsklassen är henrik lindell och henrik linden samma person. Borde komma på 16:e plats…

Jesper stridde har segelnummer SWE33
    /stefan

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2001 vid 05:41

Per
    SWE 44 Patrick Boyum och Patrik Larsson är samma person, även kallad Paddy i folkmun. han finns på två platser på PRO listan. Det är nog inte helt rätt.

• swe-16

Medlem
    15 oktober, 2001 vid 10:48

Har ni även namnen på de personer som står med endast initialer och kontaktuppgifter till de som står utan segelnummer blir jag ännu mera tacksam.

Snart har vi nog en riktigt fin sluttranking i Wave/freestyle anno 2001.
    mvh
    Per

• anonym-anvandare

Medlem
    15 oktober, 2001 vid 12:33

Jesper stridde har segelnummer SWE33
    och Rickard Sjöbäck har SWE587

/stefan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA