• Räntefritt

Publicerad av anonym-anvandare på 23 april, 2003 vid 11:30

Köpte kite på Megmax i Malmö. De erbjuder 12 mån räntefritt gutt att även vi med tunn plånbok har möjlighet att syssla med kitesurfing.

kitesweden svarade 22 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    23 april, 2003 vid 14:34

Hej
    En tanke angående detta inlägg;
    Om ni inte har cash så ska ni nog inte syssla med denna sport.
    Länge leve de rika i landet….

• anonym-anvandare

Medlem
    23 april, 2003 vid 15:06

Det här ”osar katt”! Men, ett bra försök att marknadsföra er avbetalningsmöjlighet var det allt… Fast mera list krävs för att ”lura” oss upplysta kunder!!!

• draksurfarn

Medlem
    23 april, 2003 vid 16:54

Jag tyckar ju åtminstånde att du kan skriva ett namn under eller ta dig tid att registera ett nick!

• melker

Medlem
    23 april, 2003 vid 20:23

Jag tycker att hela diskussion runt vem som gör reklam eller inte osar skit. Det spelar väl för faan ingen roll. Jag tycker det är jättebra att veta om MegMax räntefria avbetalning och så har dom billiga huvor.

Tack MegMax !!!

• fable

Medlem
    24 april, 2003 vid 21:27

Om du överhuvudtaget köper en ny kite från ett svensk företag och har en tunn plånbok så är något fel! själv köpte jag min från http://www.kitesurferen.dk där har de ett forum sälj forum där de som vill sälje/köpa lägger ut sina grejor…å ni ska veta att priserna är totalt annurlunda i danmark än i sverige!

/FABLE

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2003 vid 07:57

jag tycker inte priserna är allt för olika de danska nu för tiden, känns som hela halva kitesverige köper billiga kites eftersom dom antingen har en kiteaffär eller att dom känner nån som har en.

/Pugge

• kitesweden

Medlem
    25 april, 2003 vid 15:34

Dacon har liknande erbjudande !
    /Mvh Lars
    http://www.dacon.biz

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA