Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Räntefritt
-
Räntefritt
Publicerad av anonym-anvandare på 23 april, 2003 vid 11:30Köpte kite på Megmax i Malmö. De erbjuder 12 mån räntefritt gutt att även vi med tunn plånbok har möjlighet att syssla med kitesurfing.
kitesweden svarade 22 år sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Hej
En tanke angående detta inlägg;
Om ni inte har cash så ska ni nog inte syssla med denna sport.
Länge leve de rika i landet…. -
Det här ”osar katt”! Men, ett bra försök att marknadsföra er avbetalningsmöjlighet var det allt… Fast mera list krävs för att ”lura” oss upplysta kunder!!!
-
Jag tyckar ju åtminstånde att du kan skriva ett namn under eller ta dig tid att registera ett nick!
-
Jag tycker att hela diskussion runt vem som gör reklam eller inte osar skit. Det spelar väl för faan ingen roll. Jag tycker det är jättebra att veta om MegMax räntefria avbetalning och så har dom billiga huvor.
Tack MegMax !!!
-
Om du överhuvudtaget köper en ny kite från ett svensk företag och har en tunn plånbok så är något fel! själv köpte jag min från http://www.kitesurferen.dk där har de ett forum sälj forum där de som vill sälje/köpa lägger ut sina grejor…å ni ska veta att priserna är totalt annurlunda i danmark än i sverige!
/FABLE
-
jag tycker inte priserna är allt för olika de danska nu för tiden, känns som hela halva kitesverige köper billiga kites eftersom dom antingen har en kiteaffär eller att dom känner nån som har en.
/Pugge
Logga in för att svara.