Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rapport från La Roxa

• Rapport från La Roxa

Publicerad av guran på 24 februari, 2004 vid 10:14

var just ute och det blåser men är riiiiiktigt dåligt med snö. i stort set bara fläckar av snö och sedan ren is mellan dem mad.gif ngn som har ngt annat förslag där det kan finnas mera snö confused.gif

bohn2fly svarade 20 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 49 Svar
  • 49 Svar
  • bohn2fly

Medlem
    24 februari, 2004 vid 11:25

Happa happa happa. Du ska inte ge dig ut vid Tvärskogsudde, det är mitten ev Ekängen du ska befinna dig vid. Där finns det snö det kan jag lova.

Inte vid Ärtvägen dock som jag skrev tidigare, utan en bit längre in i Ekängen. Du får parkera bilen på självaste Ekängsvägen och sedan gå runt en vägbom för att komma ner till isen, där ett betongfundament är gjutet i sanden.

Här finns det snö och lär vara perfekta förhållanden. Själv ska jag ut 14.45 dit ut.

Slå mig en pling då ska jag leda ut dig: 073-701 13 30

/peter

• stebe

Medlem
    24 februari, 2004 vid 11:36

Sehr gut peter jag drar dit nu …hepp smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    24 februari, 2004 vid 22:22

stebe, skulle du ut i mrgon? kan jag åka med dig i så fall??? ser inte ut att blåsa föränn vid 12….

• guran

Medlem
    24 februari, 2004 vid 22:24

flummade o glömde logga in…

• bohn2fly

Medlem
    24 februari, 2004 vid 23:14

Hmm, jag kommer ut vid 16.00 imorgon. Försöker ringa någon av er för at checka läget.

Rofors är nog på tidigare…

Ses imorgon smirk.gif

• biorno

Medlem
    25 februari, 2004 vid 07:48

Satan vad nice det var igår… är dock lite mör i kroppen idag igen. Måste köpa ny sele.

• skutt

Medlem
    25 februari, 2004 vid 07:54

Ska jobba lite på förmiddagen sen blir det förhopningsvis kite samma ställe som igår ? slår en signal och kollar om ni är ute .

• stebe

Medlem
    25 februari, 2004 vid 09:15

Jag och Guran kommer vara ute vid ettiden…

• fredo

Medlem
    25 februari, 2004 vid 09:34

Jepp…siktar på 14:00!

• bohn2fly

Medlem
    25 februari, 2004 vid 10:17

Hmm, då pressar jag på och kommer ut till 15.00… grin.gif

Friskvårdstimmen kan jag plocka ut på eftermiddagen… blush.gif

• skutt

Medlem
    26 februari, 2004 vid 08:45

Vinden kom åter hade tom bra tryck i min 10a ett tag . så det blev åka av för mig och Fredrik också . Många kom dit vid 15 tiden ca 6-7 st var ute ,kul man lär sig något varje gång .
    Christer .

• walle

Medlem
    26 februari, 2004 vid 09:25

har ni mycket snö?
    är ledig i morron och om det e nån mer som ska åka så kanske jag kommer upp, men när jag är ledig så e nog vinden det också…

• biorno

Medlem
    26 februari, 2004 vid 09:27

Om inte vinden är ledig så är jag definitiv på framåt eftermiddagen…

• walle

Medlem
    26 februari, 2004 vid 09:28

..snö då?

• bohn2fly

Medlem
    26 februari, 2004 vid 10:33

Lite tund med snö, bitvis ligger snön i drivor. Däremellan är det hård skare som brädan bettar fint i. Det är helt klart helt OK att åka. Ren is är det enbart på ett få tal ställen. Vindmässigt ser det ut att bli bra torsdag, sämre på fredag. Men som sagt vad faan är väderprognser värt…

/Peter

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rapport från La Roxa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.