Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rapport från La Roxa
-
Ser rätt kasst ut vindmässigt men om nån åker ut kan ni väl höra av er jag har kite-jour som vanligt…
0703035275
/stefan -
Utanför mitt lilla place så blåser det bra i flaggorna de står rakt ut… är lite småsugen…avvaktar lite.
-
Nu rycker det ordentligt i kite-tarmen. Det blåser ca 4-5. Är det nån som är sugen på och sticka ut så hör av er mitt internet ligger nere så slå gärna en pling.
/stefan -
Lördag efter lunch ser åkbart ut enligt La Guru.. nån som är sugen?????
-
Vind är det men från fel håll. Det kräver att man åker till Berg och där är det inget bra underlag.
Kommer just från Ekängen, underlaget är super, men bara vindenkunde vända…
Hoppas på veckan som kommer.
/Peter
-
vinden ska vända till någonting typ Nord imorgon men hur mycket det blir framgick inte i prognosen bara att hoppas .
Christer .
-
Yepp, var är vinden??? Det är ju perfekt underlag nu !! Sugen på phatzy superjumps… Hoppas på morgondagen.
-
Verkar se mycket bra ut Mån, tis ! Bara börja ladda. Ser ut att kunna komma lite i eftermiddag också, är det bara molnfritt så kan vi ju lätta köra med pannlampa + månsken.
-
Min vänstra biceps har gått sönder efter gårdagens rotations försök, tror jag avvaktar till imorgon och kan då flexa lite tidigare..
-
Ja, morgondagen ser mycket lovande ut… men var åka vid nordlig vind????????????????
Logga in för att svara.