Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rapport från La Roxa
-
Lägg ner eran “Lapplandskiteing” nu och kom ner till småland och åk på vatten
Bara vinden kommer så blir det åka av på “Playa del Hallmare” -
Vi kör på det närmaste vi kan komma här i Linkeboda och det är på vattnet, fast det är fruset.
Imorogn vankas det bli en riktigt fin dag igen, med VIND. Så ta och palla er ut igen till Ekängen så ska jag ta med filmkameran
Vi ses!!!
/Peter
-
Gött, jag och Biorno har nya trick på lager Vilken tid kommer ni ut???
-
Svar till:
Lägg ner eran “Lapplandskiteing” nu och kom ner till småland och åk på vatten
Bara vinden kommer så blir det åka av på “Playa del Hallmare”[/ QUOTE ]
Du är bara avundsjuk för att du inte har nått att åka på. Ring dig sjuk imorn istället och släpa dig till Linkan.
-
visst e jag avundsjuk, men vatten är ju roligare (om det blåser…)
-
Gomörron gomörron gossar!!!
Har jobbat redan i 20 minuter så idag blir det att dra från jobbet strax innan 15.00. Ankomst till La Roxa 15.20.
En andra internationel Kite-film är i planerna, så idag vill jag se FETA grejer…
See Ya!!!
/Peter
-
Ska försöka kunna dra vid 15.00 jag med, tyvärr känner jag mig lite skadad överallt så det kanske inte blir så många kiteloops idag, men ska iaf försöka sätta lite feta handlepass åt dig…
Funderar på ett trick där jag knäpper av mig skidorna i luften kastar upp dom landar på pjäxorna hoppar upp direkt igen och fångar skidorna och sätter på mig dom, borde kunna sitta med lite träning..
-
Det var den du öva på i söndags eller .. själv håller jag på att öva in en liknande variant där jag landar på svanskotan åker några meter gör ett liggande handlepass och sedan snyggt landar draken på isen…
-
Sitter på kontoret hela dagen , får ni ett ricktigt lyft kan ni ju vinka när ni flyger förbi siemensflaggan vid biltema . Om det blåser i morgon ska någon ut då ? packar bilen så slå en signal eller gör ett inlägg här
CC….. 0706290111 -
Fck! Hatar när jobbet inkräktar på fritiden som han sa Bohn:a…
Gött mos imorrn också, då finns det inget som stoppar mig!
Cya duudolitos! -
Jaaa… man kunde ju inte klaga på att det var för lite vind idag…blåste till rätt bra i byarna.
-
Jag drar nog ut vid två imorn om vädret är bra.
Blev det några schyssta pics Jonny????
-
Jorå, men det blev hyggligt stora filer så Lasse har bränt en CD. Ska kolla av den o se om jag kan lägga ut det göttigaste.
Hälsn. “Blå o lila men glad” -
Jahaja, jag måste hitta någon paragraf i personalpolicyn som gör det möjligt att förskjuta arbetstiden till “godtyckligt antal arbetstimmar när man själv behagar”.
Och så det bästa: “Vid fint väder med med behaglig vind behöver ej arbetstagaren vistas på jobbet”…
Detta ska jag ta upp det på nästa löneförhandling. Annars går det ju aldrig att köra kite…
Ses i eftermiddag är nog ute till 16.00.
Psychon den bara går och går hehehe
Logga in för att svara.