-
RAPPORT Torö Stenstrand: Idag Torsdag 26 Nov kl 0900
Vind: 9-11 m/s
Vågor: gubbhögt, fina set
Riktning: x-on, ca 30°
Väder: sol, 8°CJag riggar 5.3 och vill ha sällskap! Är helt ensam just nu…………..
/Goose
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RAPPORT Torö Stenstrand: Idag Torsdag 26 Nov kl 0900
Vind: 9-11 m/s
Vågor: gubbhögt, fina set
Riktning: x-on, ca 30°
Väder: sol, 8°C
Jag riggar 5.3 och vill ha sällskap! Är helt ensam just nu…………..
/Goose
Jag åker från jobbet nu!
Måste hem och byta lite grejer bara……
Som sagt tog inte med mig vindsurfprylarna. Skulle kanske gjort det men har varit mer sugen på surf på sistone. Nästa gång tar jag med allt. Grymmefint var det – även surfet. Surfa 5 timmar, SUPa en. Fin solnedgång grym stämning! /Jesper
Åh en annan stod med bollarna i vattnet och såg ett väderomslag ske vilket innebar att 7,8 sattes helt ur spel….. det blev dock en majestätisk solnedgång……var var han då….. Jo inre mälaren (IT REALLY SUCKS).
SKönt att veta att andra får surf
/mac:crazy:
Blev riktigt nice dag, var väl i vattnet vid 11.30 först, körde först 5.4 vilket var bra i byarna, bytte upp till 6.2 och då var det drag hela tiden, överriggad emallanåt. Körde drygt två timmar, riktigt kul!
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › RAPPORT Torö Stenstrand: Idag Torsdag 26 Nov kl 0900
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.