Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rapporter Stockholm Lördag………….
-
Japp! Fituna var riktigt schysst! Bra tryck i 5.4, körde både vågis och freestyle, lite byigt emellanåt men helt ok!
Första gången jag testade Fituna och första gången jag testade mina DaKine CWM, funkade ok fast krampkänning fick man, körde utan handskar mot slutet. Dock dom bästa handskar jag testat hittills. Kanske skulle ha köpt medium istället för large dock eftersom handskarna vred sig lite efter ett tag och då var det svårt att få bra grepp.
Irie Man
-
Mycket fin dag på Fituna, seglade 6,7 men det blev en aning stort mot slutet. Testade också mina nya DaKine CWM (storlek L) och var mycket nöjd, faktiskt inga problem alls med kramp i armarna, klart bästa handskar jag prövat. (Teo min 11-åring körde med mitt andra par CWM (också L) och det fungerade faktiskt mycket bra trots att han inte har så stora händer, han seglade 4,0. MVH Klas
-
Fituna var vackert. Fick dock känna på vattenkylan lite för väl och alldeles för tidigt på dagen, när masten vek sig ute vid ön i mitten vid nio-tiden. Stort tack till killarna i fiskebåten som bogserade in mig till stranden, en hjäkla röta att ni kom förbi!! Ett tips: var extra noga med att masthalvorna verkligen sitter ihop ordentligt när det är vintersäsong!! Sällsynt klantigt. /D
-
Inga fler bilder från Torö i lördags? Solen sken och jag tyckte jag såg rätt mycket kameror inne i kärringviken..
-
Jag hade Simmer Icon (silver & grått) samt Mistral Syncro. Henke O (Grönt NP och JP Freestyle) laddade grymt fina framåtar/spinloops som vore kul att se på bild också! För att inte tala om alla spock & vulcans från flera av killarna…
-
Jag har inga loops på bild men en hel del vulkaner och spockar.
Dyker upp i Galleriet till kvällen./Steffo
-
har du inte någon bild med en åkare som kör med ett segel med flames på?
-
hmhmhm.
Svar till:
Jag har inga loops på bild men en hel del vulkaner och spockar.
Dyker upp i Galleriet till kvällen./Steffo
[/ QUOTE ]
-
Jag har lite problem med att konvertera rå filerna på ett bra sätt, men dom kommer…
-
Nu finns fler bilder i galleriet
http://www.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=2049&sort=1&cat=500&page=1
Logga in för att svara.