Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Rastaholm imorgon?
-
Rastaholm imorgon?
Publicerad av benx på 24 oktober, 2008 vid 07:28Är de någon mer än jag som tänkte köra Rasta imorgon? kan nog bli riktigt fint:-) /Eric
lowsahl svarade 16 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
cedvar;511217 wrote:Jag planerar att köra i rasta från ca 1330.
/// christerOk jag kör på förmiddagen. Ska jobba lite sen tyvärr:frown:
-
Nån annan som bestämt kör rasta i eftermiddag? Funderar på att använda min barnvaktskontakt i Närlunda, men vill helst inte köra själv.
-
Lägesrapport från rasta: lite byigt provar 6.3. Molnigt, men solen syns.
/christer
PS. Jag kan tänka mig köra här imorgon kl 8-10. -
cedvar;511397 wrote:Lägesrapport från rasta: lite byigt provar 6.3. Molnigt, men solen syns.
/christer
PS. Jag kan tänka mig köra här imorgon kl 8-10.Vart körde du? jag va vid slutet på Lönnviksvägen. Åkte vid 14.00 såg ingen då…Du kanske har ett mycke bättre ställe än mej? 😉 De e ju en bit att gå…
-
Knappt 1 km in på lönviksvägen finns ett kalhygge där en lite skogsväg går ned till vattnet.
// Christer -
Rasta söndag? Jag é på….
Mkt sugen att köra nära hemma då jag endast kan få in suf på förmiddagen, typ 9-13…Får jag sällskap?
-
cedvar;511478 wrote:Knappt 1 km in på lönviksvägen finns ett kalhygge där en lite skogsväg går ned till vattnet.
// ChristerDär har ja kört några gånger.. Såg att många körde i slutet på lönnviks vägen så ja tänkte testa.. Va väldigt bra fast lite långt att bära. Jag e lite sugen att köra imorgon på morgonen..
åste kolla av me hemmet först;) ska du köra imorrn? -
Löwsahl;511480 wrote:Rasta söndag? Jag é på….
Mkt sugen att köra nära hemma då jag endast kan få in suf på förmiddagen, typ 9-13…Får jag sällskap?
Jag kanske kör imorgon, vet inte riktigt om jag hinner men om jag kör så försöker jag va där till 8.00..
-
Till 8 vette tusan om jag orkar pallra mig upp men säg till 09:00 i alla fall känns rimligt, även då klockan ställs om inatt…
Posta i morrn bitti om du drar iväg eller inte, drar hällre till dalarö där jag vet att jag får sällskap än att köra ensam i Rasta.
Vi höres.
-
Jag drar dit nu, kan inte köra längre än till 0930, sedan är det barnkalas!
/// christer -
Löwsahl;511616 wrote:Till 8 vette tusan om jag orkar pallra mig upp men säg till 09:00 i alla fall känns rimligt, även då klockan ställs om inatt…
Posta i morrn bitti om du drar iväg eller inte, drar hällre till dalarö där jag vet att jag får sällskap än att köra ensam i Rasta.
Vi höres.
Vart tyvärr inge surf idag…Sorry att ja inte skrev innan, hade ingen tillgång till dator. Jag tänkte däremot kanske köra lite innan jobbet surf imorgon 7.30-10.00 om någon är intresserad att köra.. Ser ut att bli helt ok.
/Eric
-
Jag var iväg till Dalaö där det var fullt ös i 4,2. Hade inget mindre än 5,7 så det var öppen dörr-segling i 1,5h sedan gav jag upp….
Hade nog suttit find med mälarvind idag…
Nästa gång kanske.
Tyvärr funkar inte imorrn, jobbet som kallar.
/Sammy
Logga in för att svara.