Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rätt inställning!
-
Rätt inställning!
Publicerad av anonym-anvandare på 5 september, 2004 vid 10:22http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,528426,00.html
Gott!
kicki svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
” – Jag borde säga att det är farligt, för det är det. Men jag är en surfare själv och om jag bara kunde skulle jag vara därute, säger en brandman som står och tittar ut över surfare som rider på tre meter höga vågor.
Enligt AP försökte en polispatrull få surfarna att gå upp ur vattnet – utan att lyckas.”54,17m/s, bra tryck!
-
vart e kitearna när de börjar blåsa lite? fegt å inte va där.. kunde ju åka dit med en biltematrainer å köra lite.
-
Svar till:
vart e kitearna när de börjar blåsa lite? fegt å inte va där.. kunde ju åka dit med en biltematrainer å köra lite.
[/ QUOTE ]
var var du i onsdags? inte i löderup i alla fall… film kommer… 7kvadrat….. 20m linor….. fett …..fett
-
Det är så gött med sköna citat. Shit vad surfare är djupa. Jag kollade på en surffilm om Laird Hamilton, hans crew och the Maverick crew igår kväll och var helt inne i den. Hade jag kollat på en sådan surffilm för bara några år sedan så hade jag inte fattat vad de snackade om egentligen. Bara jag skriver detta så drömmer jag mig iväg och är lite hög i bollen… shit jag freebasar på bibblan!
Puss
Logga in för att svara.