Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rätt inställning!

• donavon

Medlem
    5 september, 2004 vid 10:23

Helt otroligt att man glömmer logga in varenda gång!

• zoolander

Medlem
    5 september, 2004 vid 10:30

galet.. vacker bild!

• donavon

Medlem
    5 september, 2004 vid 12:20

” – Jag borde säga att det är farligt, för det är det. Men jag är en surfare själv och om jag bara kunde skulle jag vara därute, säger en brandman som står och tittar ut över surfare som rider på tre meter höga vågor.
    Enligt AP försökte en polispatrull få surfarna att gå upp ur vattnet – utan att lyckas.”

54,17m/s, bra tryck!

• pjoter

Medlem
    5 september, 2004 vid 16:23

vart e kitearna när de börjar blåsa lite? fegt å inte va där.. kunde ju åka dit med en biltematrainer å köra lite. smile.gif

• mackan

Medlem
    5 september, 2004 vid 20:47

Svar till:

vart e kitearna när de börjar blåsa lite? fegt å inte va där.. kunde ju åka dit med en biltematrainer å köra lite. smile.gif

[/ QUOTE ]

var var du i onsdags? inte i löderup i alla fall… film kommer… 7kvadrat….. 20m linor….. fett …..fett

• kicki

Medlem
    6 september, 2004 vid 09:53

Det är så gött med sköna citat. Shit vad surfare är djupa. Jag kollade på en surffilm om Laird Hamilton, hans crew och the Maverick crew igår kväll och var helt inne i den. Hade jag kollat på en sådan surffilm för bara några år sedan så hade jag inte fattat vad de snackade om egentligen. Bara jag skriver detta så drömmer jag mig iväg och är lite hög i bollen… shit jag freebasar på bibblan!
    Puss

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA