Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

• Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

Publicerad av christian12345 på 6 oktober, 2013 vid 14:12

Någon som har LF Vantage?

Jag köpte just ett par i storlek 43,5-44,5 (jag har 43 i sko), men det känns som att tån går i lite där fram. Kommer det att ändras pga det mjuka materialet? Eller är de bara galet små i storlekarna? Jag vet inte om jag bör åka och byta eller satsa på att det går till sig…

Tips?

blizzy svarade 11 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • mjersen

Medlem
    7 oktober, 2013 vid 07:05

vafan 123456789! det va inte igår =)!
    jag har str 42-43 i skor och har kört vanatge strl 42,5-43,5 denne sommaren. Min kändes helt för små i början men dom ha tänjt sig mycket, så nu sitter dom perfekt.

• christian12345

Medlem
    7 oktober, 2013 vid 07:38

Tjenare gubben!

Nej, jag har ju skaffat kids och grejer, kommer inte ihåg hur en strand ser ut. Men nu sticker vi till Cumbuco, kommer tillbaka i slutet av November, säg till om du har vägarna förbi 🙂

Tack för tipset med bindningarna, då behåller jag de som jag köpte.

• blizzy

Medlem
    10 oktober, 2013 vid 11:17

Körde Vantage CT innan, tyckte också de var för små i tårna först. Gjorde lite ont att landa trick framförallt.. Men efter ett tag så formades / slets de så de blev ok… Hade samma storlek som du o 43-44 i skor.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Rätt storlek på Liquid Force Vantage?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.