Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing rea på surfgrejs

• rea på surfgrejs

Publicerad av nossodo på 30 december, 2008 vid 10:52

just nu är det ju rea i hela sverige för oss som har en riktig valuta iom att kronan är så billig.

denna rea lär väl avta så fort priserna höjs pga den dyrare importen.

har ni märkt av eller hört om att priserna på vindsurfing utrustning skulle vara på väg att stiga (mer än vanligt 😉 ?

styret svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • andersbq

Medlem
    31 december, 2008 vid 15:35

Jag tror många importörer ligger lågt med beställningar just nu, om våra SEK-leksakspengar ligger kvar lågt under vintern, räkna med att priserna på surf stiger med ca 10-20% nästa år.

• hollister

Medlem
    31 december, 2008 vid 15:54

Ja snart är det väl billigare att börja använda 100-lappar istället för toapapper….. 🙁

• styret

Medlem
    1 januari, 2009 vid 16:23

åh naj…

jag har dock ett bot för plånboken vid höjda priser, sluta handla så förbannat mycket!
    jag garanterar att 08an, eller (nu sticker jag ut hakan) rent utav 07an funkar ett år eller två till.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing rea på surfgrejs

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.