Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Red Bull King of the air!
-
lådbilsrally är ju fett vi kasnke kan ha ett i Varberg i helgen eftersom det inte ska blåsa
-
Lådbilsrally är väl egentligen den sporten vi konkurerar mest med. Det och kitesurfing är de 2 störst växande sporterna just nu och uppmärksamheten är enorm. Synd att vi inte fick det i år. (hor redbull)
-
njaa, du glömde nog stavgång. ser tyvärr ut som att resurserna läggs på det nästa år istället.
-
Du funderar inte att klämma ur dig vart kvalet tog plats då? För det var ju förmodligen inte Hookipa.
-
qvalet var pa kanahha.. eller vafan det heter ..
Blaser som satan fan over riggad med 6an vissa dagarDom ville ha big airs inte en massa pop tricks ..
sa dom fick big airs med en massa feta 1 fots dedmans och en del grabs Det sag ut som att kitingen gick tillbaka 2 ar i tiden men vi hade kul som satan enda.. ha det gott alla,,,
far se hur det gar imorgon … -
säg va ni vill om dom där JN kites men dom skickar endå vår gode mike världen runt, respect och avundsjuka
enjoj it wajl it lasts
-
Dagens rapport…
Forsta hetet. gick jag vidare.. mot andy som knackte sin brada efter forsta hoppet typ:(
Nasta omgang sa gick det at helvete . tog for stor kite var ute medd 14 dom andra 10 och jag fick en ra start nar jag tappa bradan i vagerna pa hookipa.
men det ar dubbel elemination . sa vi far se hur det gar imorgon.
ha det gott dar hemma for det har vi det har:) -
Ja vi får festa för dig också Micke håller tummar och tår för dig. Gör som vanligt ge gärnet kan ju inte ha otur en gång till visa dom var skåpet skall stå!
-
Mike da Knife. Ghetto thug mot överklassare. Kan ju bara gå på ett sätt.
-
Svar till:
Mike da Knife. Ghetto thug mot överklassare. Kan ju bara gå på ett sätt.
[/ QUOTE ]
haha dra kniven för fan
-
Forsta hetet gick det bra som fan… vann over ben myer ..
Satte typ allt ..Andra hetet var gamt som satan men luiziano gonzales vann .sa jag akte ur idag ..
Men ar nojd enda.Imorgon blir det hengtime.
far la se vad JN gar for:)ha det gott alla …
-
de va la endå bra.. je hoppas de går bra.. fan vi kör lite hangtimehär himma istället.. mycket skönare .. itne så varmt i vattnet o inte så mycket vind..
-
Var hengtime idag …
Och jag blev 2a ganska kul
6.3s eller vad det nu var …
ha det gott alla …
Logga in för att svara.